پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی

طبق قرداد باید ماهانه 50 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بیان کرد: بر اساس قرار داد باید ماهیانه 50 دستگاه مینی بوس و اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره زمان تحویل بخش دوم اتوبوس و مینی بوس‌های ساخت داخل که قرار داد آن چندی پیش […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران بیان کرد: بر اساس قرار داد باید ماهیانه 50 دستگاه مینی بوس و اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره زمان تحویل بخش دوم اتوبوس و مینی بوس‌های ساخت داخل که قرار داد آن چندی پیش به امضا رسید، اظهار کرد: بخش دوم اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های ساخت داخل در حال تکمیل و آماده شدن است و بر اساس قرار داد باید ماهیانه 50 دستگاه مینی بوس و اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چه تعداد از این پنجاه دستگاه تولیدی مینی بوس و چه تعداد اتوبوس است، گفت: بر اساس قرار داد 30 دستگاه مینی بوس و 20 دستگاه اتوبوس باید ساخته و تحویل شهرداری تهران شود.

وی در پاسخ به این سوال که مینی بوس‌هایی که در نوبت اول به شهرداری تهران تحویل داده شد در کدام خطوط به کار گرفته شده است، گفت: در خطوط کم تقاضایی که مینی بوس‌های تحویلی در آن به کار گرفته شده می‌توان به خط میدان رسالت به چهارراه تهرانپارس، مترو ورد اورد به شهرک دانشگاه شریف، درکه به تجریش، میدان صنعت به پل مدیریت، پایانه رسالت به شمیران نو، میدان صنعت به نیایش اشاره کرد.

ترفع تصریح کرد: امیدواریم بر اساس قرار داد فی ما بین با ایران خودرو دیزل بتوانیم ماهانه 50 دستگاه اتوبوس و مینی بوس را تحویل و به خطوط عمومی پایتخت اضافه کنیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

محرومیت یک ساله رانندگان اتوبوس در صورت سوار کردن مسافران کرونایی

ناوگان اتوبوسرانی تهران به 10 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد

250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس طی سه ماه آینده وارد ناوگان می شود

ورود 100 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان عمومی

خاطره بازی!/ بررسی 4 اتوبوس کلاسیک شهری در ایران

امکان رزرو صندلی اتوبوس از طریق اپلیکیشن تپسی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی