پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو پلاک مخدوش

جریمه، توقیف و معرفی به مرجع قضایی در انتظار پلاک مخدوش‌‌ ها

به گفته معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت، مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند، اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی معاون هماهنگ‌کننده پلیس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

به گفته معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت، مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند، اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت در خصوص چگونگی اعمال قانون خودروهای پلاک مخدوشی، اظهار کرد: مأموران پلیس راهور به صورت گشت موتوری و خودرویی در معابر حضور داشته و ضمن رصد تخلفات نسبت به برخورد با خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی اقدام خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: اگر خودرویی پلاک نداشته باشد یا شماره آن ناخوانا باشد از تردد آن جلوگیری می‌شود ضمن آنکه دوربین‌ها نیز پلاک خودروها را رصد می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودروهای فاقد پلاک یا مخدوشی به هر علت، اقدام به متوقف کردن خودرو می‌کنند؛ اگر تعمدی در کار نباشد مالک خودرو اعمال قانون شده اما اگر تعمدی در بین باشد، خودرو به پارکینگ ارجاع شده و راننده تحویل مرجع قضایی می‌شود.

سرهنگ بهرام‌آبادی به محدودیت تردد کرونایی که از ساعت 21 تا 4 صبح برقرار است اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی به جهت فرار از اعمال قانون، تعمداً پلاک خودرو را پوشش داده یا ارقام را دستکاری می‌کنند.

وی اشاره کرد: مأموران پلیس راهور برای برخورد با تخلفات مخدوشی پلاک در معابر حضور داشته و نسبت به برخورد با رانندگان متخلف اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

پلیس راهور پایتخت طرح طاهر را از امروز اجرا می کند

آغاز طرح ضربتی برخورد با وسایل نقلیه پلاک مخدوش در تهران

حضور نامحسوس پلیس پلاک در ورودی طرح ترافیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی