پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی تسلا

تسلا در جمع ارزشمند ترین شرکت های آمریکا

شرکت تسلا در کنار بزرگانی مانند اپل، مایکروسافت، آمازون و فیس‌بوک، برترین شرکت‌های آمریکا از لحاظ ارزش بازار هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ارزش خودروساز الکتریکی آمریکا، تسلا، با تداوم جهش ارزش سهام این شرکت در ۲۰۲۰ برای اولین بار به ۶۰۸ میلیارد دلار رسید و این شرکت را به جمع پنج شرکت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

شرکت تسلا در کنار بزرگانی مانند اپل، مایکروسافت، آمازون و فیس‌بوک، برترین شرکت‌های آمریکا از لحاظ ارزش بازار هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ارزش خودروساز الکتریکی آمریکا، تسلا، با تداوم جهش ارزش سهام این شرکت در ۲۰۲۰ برای اولین بار به ۶۰۸ میلیارد دلار رسید و این شرکت را به جمع پنج شرکت برتر اس‌اندپی آمریکا وارد کرد.

حالا شرکت تسلا در کنار بزرگانی مانند اپل، مایکروسافت، آمازون و فیس‌بوک، برترین شرکت‌های آمریکا از لحاظ ارزش بازار را تشکیل می‌دهند.

سهام شرکت تسلا تا به اینجای امسال بیش از ۶۶۰ درصد جهش کرده است. از ماه گذشته که کمیته مدیریت شاخص اس‌اندپی آمریکا اعلام کرد سهام این شرکت می‌تواند از ۲۱ دسامبر به جمع ۵۰۰ شرکت برتر تحت این شاخص بپیوندد، ارزش سهام تسلا ۲۲۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.پس از اعلام این تصمیم‌گیری ارزش هر سهم تسلا به رکورد ۷۶/ ۶۴۱ دلار رسیده است.رشد آسمان‌خراش‌گونه سهام تسلا در سال جاری باعث شده است تا موسس این شرکت، ایلان ماسک ۴۹ ساله بتواند در فهرست برترین ثروتمندان جهان از بیل‌گیتس پیشی بگیرد و دومین فرد ثروتمند جهان شود.

انتهای پیام/ منبع: اسب بخار

قاتل تسلا/ لوسید ایر ، سدان دورگه عربی آمریکایی!

آشنایی با سریعترین خودروهای هیبریدی

یک 24 گذشت و ثروت ایلان ماسک 15 میلیارد دلار بیشتر شد

((ماسک)) با ماسک هم کرونا گرفت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی