پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دور دور شبانه

بازار داغ دور دور های شبانه در سه بلوار پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: بیشترین اعمال قانون در طرح محدودیت تردد شبانه (۲۱ الی ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس به خصوص در بحث دور دورهای شبانه بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: بیشترین اعمال قانون در طرح محدودیت تردد شبانه (۲۱ الی ۴ بامداد) متعلق به بلوار اندرزگو، سعادت آباد و تهرانپارس به خصوص در بحث دور دورهای شبانه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد شبانه از ساعت 21 الی 4 صبح جدا از دوربین‌های ثبت تخلفات که نسبت به رصد این تخلف فعال هستند.

وی افزود: همکاران من در سطح شهر نیز با تخلفاتی چون مخدوشی پلاک و دور دورهای شبانه که با همین هدف به خصوص در مناطق اندرزگو، سعادت آباد، تهرانپارس و… اتفاق می‌افتد برخورد می‌کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: آمار پلیس نشان می‌دهد بیشترین فراوانی توقیف نیز متعلق به دور دورهای شبانه در محدوده‌های مذکور بر می‌گردد و در دیگر موارد باید اذعان کنیم که مردم همراهی خوبی با پلیس در اجرای این طرح داشته‌اند.

انتهای پیام/ منبع: مهر

علت ترافیک سنگین در پایتخت چیست؟

جریمه، توقیف و معرفی به مرجع قضایی در انتظار پلاک مخدوش‌‌ ها

جزئیات تغییر کد پلاک خودرو/ رفع مشکل تردد با دریافت کد پلاک بومی در ۴۵ دقیقه

پرتصادف ترین بزرگراه های پایتخت را بشناسید

لزوم ایجاد تعادل منطقی میان واردات و تولید خودرو/ طرح مجلس قابلیت اجرا ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی