پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محدودیت های کرونایی

ساعت 20، زمان اجرای منع تردد شبانه برای امشب و فردا شب خواهد بود

طبق اعلام مقامات بهداشتی کشور ساعت اجرای منع تردد شبانه در تاریخ 29 و 30 آذرماه از ساعت 20 خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طی هفته های گذشته اوج گیری شیوع ویروس کرونا موجب شد تا سازمان ها محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را برای قطع زنجیره این ویروس در دستور […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

طبق اعلام مقامات بهداشتی کشور ساعت اجرای منع تردد شبانه در تاریخ 29 و 30 آذرماه از ساعت 20 خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طی هفته های گذشته اوج گیری شیوع ویروس کرونا موجب شد تا سازمان ها محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را برای قطع زنجیره این ویروس در دستور کار خود قرار دهند.

تعطیلی 2 هفته ای و کاهش ساعت فعالیت اصناف از جمله این محدودیت ها بوده است.

منع تردد شبانه و ممنوعیت تردد بین شهری، از دیگر موارد محدودیت های کرونایی بود. در همین راستا با توجه به اینکه امشب و فردا شب به عنوان بلند ترین شب سال تلقی می شود طبق سنوات هر سال مردم با برگزاری دورهمی های شبانه این شب ها را در کنار هم می گذرانند.

همین عامل سبب نگرانی مسئولان بهداشتی کشور شده است. به گفته مقامات بهداشتی یکی از عواملی که طی این روزها سبب اوج گیری کرونا شده است برگزاری همین دورهمی ها و مهمانی ها بوده و نقش قابل توجهی در افزایش تعداد مبتلایان داشته است.

مقامات بهداشتی کشور ضمن اینکه خواستار عدم برگزاری این دورهمی ها و دید و بازدید ها شده اند محدودیت هایی هم برای این شب ها در نظر گرفته اند.

در همین راستا ساعت اجرای منع تردد شبانه در این 2 شب از ساعت 20 خواهد بود و خودروهای شخصی در صورت تردد مشمول جریمه خواهند شد.

همچنین طی هفته گذشته مقامات پلیس راهور خواستار تغییر ساعت منع تردد شبانه شده اند و پیشنهاد کرده اند که ساعت اجرای منع تردد شبانه از ساعت 22 تا 4 باشد.

انتهای پیام/

پلیس راهنمایی و رانندگی خواستار تغییر ساعت محدودیت های تردد شبانه شد

بازار داغ دور دور های شبانه در سه بلوار پایتخت

خودروهای بدون معاینه فنی فعلا جریمه نمی شوند

تداوم محدودیت تردد شبانه و بین شهری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی