پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوشناس

مجموعه خدماتی ” اتوشناس “، به مشتریان خود هدیه یلدایی می دهد!

صحبت از یلدا که می شود همه یاد کرسی و آجیل مخلوط و جمع گرم خانوادگی می افتند، اما اصل شیرینی یلدا همان هدیه هایی هست که می دهیم و می گیریم! امسال اتوشناس برای مشتریان گرانقدر خود هدیه یلدایی در نظر گرفته است. هدیه ای در قالب یک جشنواره که از شب یلدا شروع […]

javankhodro
یکشنبه - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

صحبت از یلدا که می شود همه یاد کرسی و آجیل مخلوط و جمع گرم خانوادگی می افتند، اما اصل شیرینی یلدا همان هدیه هایی هست که می دهیم و می گیریم! امسال اتوشناس برای مشتریان گرانقدر خود هدیه یلدایی در نظر گرفته است. هدیه ای در قالب یک جشنواره که از شب یلدا شروع می شود و تا 10 دی ادامه دارد.

به همین بهانه با حسین خسروانی، مدیر عامل اتوشناس گفتگوی کوتاهی کردیم تا از جزئیات این جشنواره بیشتر مطلع شویم:

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

اتوشناس

اتوشناس برای یلدای امسال چه برنامه‌ای دارد؟

امسال اولین یلدای اتوشناس هست و به همین مناسبت تصمیم گرفتیم به جای هزینه‎های محیطی همان مبلغ را به عنوان تخفیف روی خدمات و خرید قطعات اورجینال به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین به همین مناسبت، هزینه‎های اجرت و هزینه تست بازدید های زمستانی را هم دریافت نمی کنیم. با این اقدام علاوه بر تبریک، یک یادگاری با جنبه مادی و خاطره خوش برای مشتری‎هایمان رقم می‎زنیم.

چه فکر خوبی، اما شاید مشتریان این خدمات را در مراکز دیگر هم مشاهده کنند، چرا باید اتوشناس را انتخاب کنند؟

نقطه قوت و برتری ما نحوه‎ سرویس دهی ماست، در واقع ما قصد داریم مشتریان بدانند برای استفاده از خدمات در حد استاندارد‎های بین المللی با بالاترین کیفیت، الزاما نیازی به هزینه بیش از حد نیست و این حق طبیعی آن‎هاست.

چه خدماتی در پکیج ویژه ی یلدا جا گرفته؟

این پکیج در واقع سرویس های دوره ای خودروهای برند کیا ، هیوندای ، تویوتا ، رنو ، میتسوبیشی ، نیسان ، لکسوس ، بنز و ب ام و را شامل می شود: تعویض لنت عقب و جلو، تعویض روغن موتور کاسترول و ادینول (برای بنز و ب ام و) ، تعویض فیلتر هوا و روغن برای تمامی برندهای داخل پکیج و تعویض فیلتر کابین برای برندهای کیا، هیوندای، تویوتا، رنو، میتسوبیشی، نیسان و لکسوس.

همچنین بازدید زمستانی، بازدید سیستم تعلیق، تست دیاگ و کارواش هم در این پکیج گنجانده شده است.

آقای خسروانی از ویژگی های منحصر به فرد این پکیج بگویید

ویژگی منحصربه‎فرد این پکیج استفاده از قطعات اورجینال مخصوص برند خودروی شما و قیمت بسیار مناسب (نسبت به قیمت اصلی) آن است. همچنین با توجه به شرایط موجود بیماری کرونا و جلب رضایت شما مشتریان عزیز تمامی خودروها به صورت رایگان و با وسایل مخصوص ضدعفونی می‌شوند.

اتوشناس

چگونه می توان از اصالت قطعات بکار برده مطمئن شد؟ آیا ضمانتی وجود دارد؟

بله اتوشناس ضمانت شش ماهه یا 5000 کیلومتر را برای این خدمات در نظر گرفته، همچنین مشتریان می‌توانند قبل از نصب قطعات، ابتدا اصالت آن ها را چک کرده و تحقیق کنند.

داخل این پکیج سرویس بازدید و تعویض لنت عقب و جلو هست، در صورتی که مشتریان نخواهند لنت ها رو تعویض کنند، امکان حذف این سرویس را دارند؟

ببینید پکیج ها ثابت اند و با توجه به اینکه قیمت لنت ها در پکیج بسیار مناسب است و با تخفیف ویژه محاسبه شده است، مشتریان می توانند لنت ها را همراه خود ببرند و در سرویس های بعدی آنها را تعویض کنند. فکر می کنم برای مشتریان هم این روش مقرون به صرفه خواهد بود.

این جشنواره از کی شروع می شود و تا کی ادامه دارد؟

این جشنواره از شب یلدا شروع می شود و تا 10 دی ماه ادامه دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتوشناس مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02145267 تماس حاصل فرمایید.

 

از مجموعه اتوشناس بیشتر بدانید.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی