پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوشناس

اتوشناس ؛ جایی که “خدمات تعمیرات” معنی دیگری می دهد!

برای تهیه این گزارش به مجموعه اتوشناس در قلب خیابان شریعتی رفتیم. برند جدیدی از هولدینگ با سابقه اتوخسروانی که به تازگی برای رفاه بیشتر مشتریان در حوزه خدمات تعمیرگاهی متولد شده است. گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۶ دی ۱۳۹۹

برای تهیه این گزارش به مجموعه اتوشناس در قلب خیابان شریعتی رفتیم. برند جدیدی از هولدینگ با سابقه اتوخسروانی که به تازگی برای رفاه بیشتر مشتریان در حوزه خدمات تعمیرگاهی متولد شده است.

گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر مارکت خودرویی را بدهیم به این معنی که صفر تا صد خدمات خودرو در این محل انجام می شود و نیازی نیست مالک خودرو برای گرفتن یک سرویس یا خدمت خاص، به جایی خارج از این مجموعه مراجعه کند. مثلا اگر خودروی شما طی یک تصادف رانندگی دچار آسیب دیدگی بدنه و بعضی قسمت های فنی شده باشد، لازم نیست بعد از صافکاری و نقاشی، با صرف زمان اضافه، خودرو را برای تعمیر بخش فنی به یک تعمیرگاه دیگر ببرید.

اتوشناس

مراقب کیسه دوزان باشیم!

همیشه وقتی خودرومان دچار یک ایراد فنی می شود، یا طی حادثه ای بدنه آن آسیب می بیند، از دور و بری هایمان می پرسیم: ((تعمیرکار مطمئن یا صافکار کار بلد سراغ دارید؟))؛

اما چرا این سوال در ذهن ما نقش می بندد؟ همان طور که در چند سال اخیر مکانیک ها و صافکارهای وطنی با متد روز جهان آشنا شده اند و با وارد شدن خودروهای مدرن، سطح خدمات دهی آن ها نیز پیشرفت کرده است، اما متاسفانه تقلب و کیسه دوزی بعضی مکانیک ها و صافکارها برای مراجعه کنندگان نیز بیشتر از قبل شده است.

اتوشناس

از نظر نگارنده، مکانیکی هم مثل آرایشگاه می ماند! همان طور که بعد از مراجعه به چند آرایشگاه مختلف، سرانجام یکی را انتخاب می کنید و همیشه برای اصلاح موهایتان به آنجا می روید و بعد از آن خیلی سخت آرایشگاهتان را عوض می کنید، برای تعمیر خودرو نیز بعد از اینکه چند بار به مکانیک های متفرقه مراجعه کردید و نتیجه مطلوبی نگرفتید، بالاخره یک تعمیرگاه مطمئن را پیدا می کنید و از این به بعد برای رفع ایراد خودروتان، همیشه به همان جا مراجعه می کنید.

آب ریخته باز نمی گردد!

در صورتی که چنین جای مطمئنی پیدا کردید، مراجعه به تعمیرگاه دیگر همچون مراجعه به یک آرایشگاه نا آشنا، اینرسی زیادی طلب می کند و تا جایی که بتوانید تن به این کار نمی دهید. البته آزمون و خطا کردن برای پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب، تفاوت مهمی با آزمون و خطا کردن برای پیدا کردن یک آرایشگاه خوب دارد! اگر یک آرایشگر کار نابلد آن طور که می خواهید موی شما را اصلاح نکند، بعد از چند وقت دوباره موهای شما به حالت عادی باز می گردد، اما در صورتی که برای تعمیر خودرو به یک تعمیرکار کار نابلد و مبتدی مراجعه کنید، علاوه بر تشخیص نادرست ایراد و تحمیل هزینه اضافه، ممکن است ایرادهای دیگری هم به خودروی شما اضافه شود و به قول معروف در یک باتلاق همراه با هدر رفت هزینه و اعصاب خردی گرفتار شوید.

اما ما به مجموعه اتوشناس آمده ایم تا کار شما را راحت کنیم و با معرفی این مرکز خدماتی و خدمات منحصر به فردش، به شما این اطمینان را بدهیم که با مراجعه به اینجا، ایراد خودروتان به درستی کشف شده، با استاندارد خاص کیفی تعمیر و بدون تحمیل هزینه اضافه به شما تحویل داده می شود.

شماره تماس اتوشناس : 02145267

اتوشناس

بخش پذیرش تعمیرگاه اتوشناس

خدمات دهی تکنسین های حرفه ای در مجموعه اتوشناس

در مجموعه اتوشناس خودروهای رده میانی رو به بالای بازار (خودروهای وارداتی) پذیرش می شوند. مجموعه ای بزرگ و مجهز که در لحظه اول ورود، اگر نگاهی به تجهیزات موجود و نظم و نظافت آن بیاندازید، به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و خود را در محیطی مطمئن ببینید.

اتوشناس

مجموعه اتوشناس از تکنسین های بسیار حرفه ای که سال ها در شرکت های واردکننده خودرو و نمایندگی های رسمی برندهای معتبر اروپایی و آسیایی تعلیم دیده اند و فعالیت کرده اند، بهره می برد. در بحث خدمات بدنه و صافکاری و نقاشی نیز این حساسیت در جذب نیرو به خرج داده شده و مجرب ترین متخصصین صافکاری و نقاشی در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

اتوشناس

همچنین رویه تعمیر خودرو در این مجموعه، کاملا مطابق با دستورالعمل های کمپانی مادر بوده و تمام سرویس ها، همچون سرویس های دوره ای بر اساس کیلومتر، مطابق با نمایندگی های اصلی انجام می شود. ضمنا یک خدمت ویژه اینجا ارائه می شود: شما در تمام مدت تعمیر خودرو می توانید به صورت آنلاین از طریق دوربین نصب شده در آن محل، لحظه به لحظه عملیات سرویس خودروی خود را از منزل ببینید!

زیرساخت پیشرفته اتوشناس

یکی از مهمترین مواردی که یک مجموعه خدماتی خودرو را از رقبایش متمایز می کند، زیر ساخت تجهیزات آن است. در این مجموعه از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین تجهیزات مکانیکی خودرو از معتبرترین برندهای جهان بهره گرفته می شود. از دستگاه های عیب یاب تخصصی گرفته تا دستگاه تست حرفه ای خودرو (مشابه مراکز معاینه فنی) در این مجموعه به کار گرفته شده است؛ تا ایراد یک خودرو در کمترین زمان و با بالاترین دقت مشخص و به بهترین شکل رفع شود.

همان طور که رویه تعمیر خودرو در این مجموعه منطبق بر استانداردهای کمپانی مادر است، بیش از 90 درصد تجهیزات تعمیرگاهی مورد استفاده در مجموعه اتوشناس نیز همان چیزی است که کمپانی مادر برای تعمیر خودروهایش توصیه می کند و نمایندگی هایش را ملزم به استفاده از این تجهیزات می کند. تعمیر خودروهای کره ای ، تعمیر خودروهای ژاپنی و آلمانی همگی مشمول قواعد خاص خود هستند.

اتوشناس

بخش خدمات بدنه نیز همچون تعمیرگاه کاملا مجهز بوده و از پیشرفته ترین تجهیزات بهره می برد. از اتاق رنگ ایتالیایی کاملا مدرن گرفته تا دستگاه شاسی کشی استاندارد. همچنین جدیدترین متد صافکاری مدرن و نقاشی خودرو، همچون صافکاری PDR و صافکاری بدون رنگ و مواردی از این دست در مجموعه اتوشناس به کار گرفته می شوند و برای چنین خدماتی از یک تیم کاملا مجرب و متخصص استفاده می شود.


بیشتر بدانید : صافکاری PDR چیست؟

حتما نام صافکاری PDR که از جمله روش های نوین ترمیم بدنه خودرو به شمار می رود را در مدت اخیر شنیده اید. خدمات خودرویی در طول زمان پیشرفت می کنند و صافکاری و نقاشی بدنه خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. به لطف میله های PDR که از ابزار تخصصی صافکاری به شمار می روند، می توان فرورفتگ های بدنه خودرو را ترمیم کرد. توجه داشته باشید که این روش صافکاری برای ترمیم فرورفتگی های بدون رنگ به کار می رود. سر این میله‌ها زاویه‌دار است و این امکان را به صافکار می‌دهد که با چرخش دست خود فرورفتگی بوجود آمده را ترمیم کند. صافکاری PDR نسبت به روش رایجی که در آن از چکش و ضربه های مکرر استفاده می شود کیفیت بهتری داشته و نتیجه کار دلنشین تر می شود. PDR نیز همچون سایر روش های صافکاری نیاز به تخصص دارد. چنانچه صافکار دوره صافکاری PDR را ندیده باشد و اصول و استانداردهای مخصوص حین این کار رعایت نشود، احتمال آسیب رسیدن به فرم آن قسمت بدنه زیاد است.

صافکاری PDR

در زمان استفاده از میله‌های PDR رنگ بدنه خودرو باید کاملا پایدار باشد؛ از این رو در صورتی که بدنه خودرو به تازگی رنگ یا پولیش خورده باشد، نباید از میله‌های PDR برای اعمال فشار به بدنه استفاده کرد. همچنین در زمان استفاده از میله‌های PDR در پروسه صافکاری بدون رنگ باید از سرد بودن بدنه خودرو اطمینان حاصل کنیم. همچنین بسیاری بر این عقیده اند که بهتر است روش صافکاری PDR با متدهای جدید صافکاری همراه شود. استفاده از دستگاه مکش یا همان ساکشن و بهره‌گیری از روش تغییر دما در زمان صافکاری بدون رنگ، می‌تواند در کیفیت نتیجه نهایی تاثیر بسزایی بگذارد. اما می توان گفت مهمترین مزیت صافکاری PDR، جلوگیری از برخورد ابزار با رنگ بدنه خودرو است.


راهکارهای اتوشناس برای کاهش هزینه تعمیر خودرو

بحث دیگری که برای مالکان خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در مجموعه اتوشناس به آن توجه جدی شده، بحث هزینه تمام شده تعمیر خودرو و نحوه دریافت آن از مشتری است. با توجه به شرایط بد اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت قطعات جانبی خودرو در مدت اخیر، مجموعه اتوشناس به جای اینکه در جبهه مقابل مراجعه کننده قرار بگیرد، در کنار این فرد قرار گرفته و با گذاشتن خودش به جای مراجعه کننده، با ارائه راه حل ها و پیشنهادهای مختلف، تمام سعیش را در کاهش هزینه ها می کند.

(تعمیر تسمه هیدرولیک فرمان ، تعویض تسمه تایم ، تعمیر گیربکس اتوماتیک ، تعمیر جلوبندی ، برقکاری ، باطری سازی ، تعمیر سانروف و سقف کروک ، تعمیر موتور ، برنامه ریزی ECU ، دیاگ آنلاین، تعویض لنت و قطعات مصرفی، همچنین صافکاری و نقاشی حرفه ای و خدمات ترمیم بدنه و رنگ خودرو و صدها خدمات ریز و درشت دیگر برای خودروهای خارجی در اتوشناس ارائه می شود.)

اتوشناس

تحمیل ممنوع!

نکته اول اینکه، در این مجموعه استفاده از یک قطعه و روغن خاص به مشتری تحمیل نمی شود. مثلا اگر کسی برای تعویض روغن گیربکس یا روغن موتور مراجعه کرده باشد، می تواند میان بهترین روغن موجود در بازار با قیمت بالا یا روغن های ارزان تر اما مورد تایید کمپانی انتخاب کند. این مساله در خصوص خرابی یا تعویض قطعات خودرو نیز صدق می کند.

در صورت خرابی قطعه مربوط به بخش فنی یا بدنه، هم قطعات اصلی و هم قطعات متفرقه اما استاندارد به مراجعه کننده پیشنهاد می شود. اما در نهایت اتوشناس به عنوان یک مشاور مطمئن، برای کم کردن هزینه، هیچگاه مالک خودرو را به استفاده از قطعات بی کیفیت و مشکل دار سوق نمی دهد. در حقیقت کیفیت خط قرمز این مجموعه به شمار می رود و به هیچ عنوان قطعه غیر استاندارد و ضعیف روی خودرو بسته نمی شود. (قطعات هیوندای، کیا، رنو، میتسوبیشی، سانگ یانگ، تویوتا ، لکسوس و کلیه ماشینهای آلمانی)

صحبت از قطعات خودرو شد، پس بد نیست میان بحث هزینه ها در این مجموعه، اشاره ای هم به تامین قطعات بکنیم. چه در بخش خدمات بدنه و چه در بخش خدمات مکانیکی ، اتوشناس به هیچ عنوان مشتری را درگیر حواشی مربوط به خودرو نمی کند و تماس با مشتری فقط در حد اخذ تاییدیه محدود می شود. همچون تعمیرگاه های متفرقه و کوچک، مالک خودرو لازم نیست خودش دنبال قطعه مورد نیاز بگردد و در این مسیر با مشکلاتی دست و پنجه نرم کند.

صفر تا صد روند تامین قطعات خودرو (در صورت موجود بودن قطعه خودرو در داخل کشور، تامین آن از بازار داخلی و در غیر این صورت قطعه توسط اتوشناس سفارش گذاری و به کشور وارد می شود) در این مجموعه انجام شده و در نهایت قطعه با منطقی ترین قیمت تهیه می شود.

شماره تماس: 02145267

اتوشناس

خودرویت را به تعمیرگاه بده، بدون ماشین نخواهی ماند!

یک طرح جذاب دیگر در اتوشناس ، این است که اگر خودرو بیش از یک روز نیاز به ماندن در تعمیرگاه داشته باشد، یک خودروی جایگزین مناسب به مشتری داده می شود تا در آن دو یا چند روز بی ماشین نماند.

اتوشناس


بروزرسانی در تاریخ 20 فروردین 1400


گیربکس اتوماتیک

نکاتی برای نگهداری بهتر از گیربکس اتوماتیک

به همان اندازه که از رانندگی با خودروی دنده اتوماتیک لذت می برید، باید یکسری ظرفت ها نیز موقع رانندگی با این نوع خودروها به خرج دهید. اگر چند نکته ساده را هنگام رانندگی با خودروهای اتوماتیک رعایت کنیم، عمر گیربکس اتوماتیک نیز بیشتر می شود.

بسیاری تصور می کنند پشت چراغ قرمز و در هر توقفی باید گیربکس را در حالت پارک یا خلاص بگذارند. اما اصل ماجرا این است که اگر مدت توقف زیر 30 ثانیه بود، نیازی به خارج کردن دنده از حالت D وجود ندارد. چون در توقف های کوتاه با زمان کم، جابجایی حالت دنده فشاری به مراتب بیشتر از باقی ماندن در حالت D را به گیربکس تحمیل می کند.

گیربکس اتوماتیک

توجه کنید، هنگام پارک کردن، اول دنده را خلاص کنید، بعد ترمز دستی را بکشید که وزن ماشین به چرح های عقب منتقل شود، بعد گیربکس را در P بگذارید. با این کار فشار را از روی گیربکس برداشته و به دیسک های ترمز وارد کرده اید. از طرف دیگر، این کار باعث می شود موقع استارت مجدد، خارج کردن دنده از حالت P با فشار و ضربه همراه نباشد و راحت تر خلاص شود.

تعویض روغن گیربکس

اما یکی دیگر از مواردی که باید در نگهداری از گیربکس اتوماتیک به آن دقت کنید، تعویض روغن و زمان مناسب برای این کار است. معمولا کمپانی سازنده خودرو کیلومتر و زمان مشخصی را برای تعویض روغن گیرباکس اعلام می کند.

مثلا طبق نظر بعضی کمپانی ها، تعویض روغن فابریک کارخانه باید روی 100 هزار کیلومتر کارکرد صورت گیرد. توجه داشته باشید که همزمان با تعویض روغن گیربکس، فیلتر گیربکس و خنک کن گیربکس نیز باید تعویض شوند. اما مشکل اینجاست که این قطعات برای کاهش هزینه ها به ندرت در ایران تعویض می شوند و تعویض نشدن این قطعات همزمان با تعویض روغن گیربکس، زمینه ساز مشکلات فنی می شود.

گیربکس اتوماتیک

همچنین موعد تعویض های اول به بعد دیگر روی کارکرد اعلام شده برای تعویض روغن اولیه نیست و روغن گیرباکس بعد از بار اول، باید روی کیلومترهای پایین تر (60 هزار کیلومتر) تعویض شود. با توجه به اینکه کلان شهرهای ایران همچون تهران اکثرا دارای ترافیک هستند و خودروهای اتوماتیک زمان زیادی در این ترافیک رانده می شوند، بهتر است تعویض روغن گیرباکس حتی زودتر از موعد در نظر گرفته شده نیز انجام شود. چرا که در مسیرهای پرترافیک گیربکس فعالیت می کند و روغن گیربکس داخل سیستم می چرخد، اما خودرو کیلومتر نمی اندازد.

کاتالیزور خودرو

برای نگهداری بهتر از گیربکس اتوماتیک، باید به کاتالیزور خودرو نیز توجه ویژه ای داشته باشید. عدم تعویض به موقع کاتالیزور باعث خرابی موتور و حتی گیربکس می شود. شاید این سوال برای بعضی مخاطبان مطرح شود که کاتالیزور چه ارتباطی به گیربکس دارد؟! وقتی کاتالیزور کهنه و کیپ می شود، تخلیه هوا با مشکل مواجه شده و خروجی هوا کم می شود. این اتفاق باعث فشار بیشتری به گیربکس می شود.


نتیجه گیری

در انتها باید گفت، سیاست مجموعه اتوشناس جلب اعتماد و رضایت مشتری است. در حقیقت این مجموعه سودش را از گران فروشی و گرفتن هزینه اضافه از مشتری به دست نمی آورد. مدیران اتوشناس به این مساله تاکید دارند که در صورت رضایتمندی یک مراجعه کننده، این مجموعه به اطرافیان آن فرد نیز معرفی می شود و این اعتماد سازی منفعتی بلند مدت به همراه دارد. این جلب اعتماد از مسیرهایی از جمله بهره گیری از تکنسین های حرفه ای، استفاده از تجهیزات پیشرفته، تامین قطعه استاندارد و ارائه خدمات مقرون به صرفه و اقتصادی انجام می شود.

در اینجا قبل از استفاده از یک قطعه، به مشتری آگاهی داده می شود و اتوشناس نقش یک مشاور خبره را برای مراجعه کننده بازی می کند. مشاوری که نگرانی مالک خودرو را در مورد استفاده از قطعات تقلبی یا نایاب بودن بعضی قطعات خودرو در بازار، از بین می برد.

نشانی مجموعه اتوشناس: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه معلم، نبش کوچه بینا، ساختمان اتوشناس

شماره تماس: 02145267

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتوشناس مراجعه کنید.

 

سرتان کلاه نرود!/ کارشناسی خودرو در بخش ((شُسته رفته)) اتوشناس

خدمتی جدید از اتوشناس / با ” اتویار ” در خیابان نمی مانید!

” اتو آپ “، مجموعه ای حرفه ای در اتوشناس / با کاور بدنه مراقب سرمایه تان باشید!

با مجموعه ” اتو شناس ” بیشتر آشنا شوید / اینجا همه چیز شسته رُفته است!

برچسب‌ها : آدرس اتوخسروانیآدرس اتوشناساتاق رنگاتاق رنگ پیشرفتهاتو خسروانیاتوخسروانیاتوخسروانی شریعتیاتوشناساحیای رنگ خودروامداد خودروامداد خودرو در محلامداد خودرو رایگانامداد خودرو شبانه روزیامداد رایگانامداد شبانه روزیاموزش صافکاری PDRباتری به باتریباطری به باطریباطری سازیبرقکاربرنامه ریزی ECUبرنامه ریزی کامپیوتر خودروتامین قطعات خودروترمیم و احیای رنگتسمه تایم خودروتضمین در کارشناسی خودروتعمریگاه اتوشناستعمیر ECUتعمیر اقساطی خودروتعمیر الانتراتعمیر النتراتعمیر اوتلندرتعمیر اپتیماتعمیر اکسنتتعمیر ایکس تریلتعمیر تویوتاتعمیر خودروتعمیر خودرو خارجیتعمیر خودرو در محلتعمیر خودرو وارداتیتعمیر خودرو ژاپنیتعمیر خودرو کره ایتعمیر خودروهای آلمانیتعمیر سانروفتعمیر سراتوتعمیر سورنتوتعمیر سوزوکیتعمیر سوناتاتعمیر سیم کشیتعمیر شمع خودروتعمیر شیشه بالابرتعمیر قسطیتعمیر قسطی خودروتعمیر لنسرتعمیر لکسوستعمیر مزداتعمیر نیسانتعمیر هیوندایتعمیر پاژروتعمیر کروکتعمیر گیربکس اتوماتیکتعمیرکار مطمئنتعمیرگاه خودروتعمیرگاه خودرو ژاپنیتعمیرگاه مطمئنتعمیرگاه هیوندایتعمیرگاه پیشرفته خودروتعویض تسمه تایمتعویض تسمه تایم خودروتعویض روغنتعویض روغن گیربکستعویض شمع خودروتعویض لنتتعویض لنت خودروتقلب در تعمیر خودروتوضیح صافکاری PDRحمل خودروخدمات اتوشناسخدمات تعمیراتخدمات تعمیرگاهیخدمات خودروخرید خودرو دست دومخرید و فروش خودروخسروانیدیاگ آنلایندیتیلینگدیتیلینگ خودروروش های جدید صافکاری خودروروغن موتورروغن گیربکسریمپ ECUسرامیک خودروسرویس دوره ای خودرو خارجیسرویس دوره ای خودرو وارداتیسرویس گیربکس اتوماتیکسفارش قطعات خودروهای خارجیسوخت رسانی در محلسوخت رسانی سیارشاسی کشیشماره تلفن اتوخسروانیشماره تلفن اتوشناسشماره تلفن کارشناس بدنه خودروشماره تماس اتوخسروانیشماره تماس اتوشناسصافکار درب 206صافکاری 206صافکاری pdrصافکاری بدون رنگصافکاری خودروصافکاری مدرنصافکاری پی دی آرصافکاری گلگیر 206قرارداد خرید خودروقطعات فنی خودروقطعه خودروقولنامه خرید خودروقولنامه خودروقیمت تعمیر ECUقیمت تعمیر اپتیماقیمت خودرو دست دوممجموعه اتوخسروانیمجموعه اتوشناسمعاینه فنی خودرومکانیکیمکانیکی خودرونکاتی برای نگهداری بهتر از گیربکس اتوماتیکنگهداری از گیربکس اتوماتیکهایپر مارکت خودروییهزینه تعمیر اپتیماهزینه تعمیر جوکهزینه تعمیر خودروهزینه تعمیر رنج روورپمپ بنزین سیارپنچرگیری خودروپنچرگیری در محلپیشرفته ترین اتاق رنگکارشناسی بدنهکارشناسی بدنه خودروکارشناسی تضمینیکارشناسی تضمینی خودروکارشناسی خرید خودروکارشناسی خودروکارشناسی رنگ خودروکارشناسی رنگ و بدنهکارشناسی فنیکارشناسی فنی خودروکاهش هزینه تعمیر خودروکاور بدنهکوتینگگیربکس اتوماتیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی