پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو دیزل

صفر تا صد تولید اتوبوس در ایران خودرو دیزل/ تولید اتوبوس برقی در دستور کار ایران خودرو دیزل

مدیر تولید ایران خودرو دیزل با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای تولید اتوبوس در این کارخانه وجود دارد بیان کرد: تولید اتوبوس‌های برقی را نیز در دستور کار داریم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرود جشنیان مدیر تولید ایران خودرو دیزل با بیان این که از نظر زیرساخت ها، تجهیزات و ظرفیت تولید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۶ دی ۱۳۹۹

مدیر تولید ایران خودرو دیزل با اشاره به اینکه ظرفیت لازم برای تولید اتوبوس در این کارخانه وجود دارد بیان کرد: تولید اتوبوس‌های برقی را نیز در دستور کار داریم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرود جشنیان مدیر تولید ایران خودرو دیزل با بیان این که از نظر زیرساخت ها، تجهیزات و ظرفیت تولید مشکلی برای توسعه محصول نداریم اظهار کرد: سالن تولید اتوبوس این کارخانه بزرگترین واحد در خاورمیانه است.

وی با اشاره به این که صفر تا صد تولید اتوبوس در این کارخانه انجام می‌شود، گفت: پروفیل و ورق‌های فلزی پس از ورود به خط تولید و طی فرایند ساخت ابتدا به شاسی و سپس به بدنه تبدیل شده و پس از مراحل رنگ و نصب موتور و قوای محرکه، این اتوبوس‌های ساخت داخل به شهرداری‌ها و دیگر نهاد‌های سفارش دهنده تحویل می‌شود.

جشنیان گفت: از نظر نیروی انسانی متخصص، ظرفیت‌های خوبی در کارخانه شکل گرفته به طوری که سفارش‌ها و طرح‌های جدید پس از اعمال تغییرات در طراحی به سرعت به خط تولید آمده و مراحل ساخت تکمیل میشود.

انتهای پیام / منبع: صدا و سیما

ساخت و عرضه اتوبوس داخلی به روز و تا 5 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

طبق قرداد باید ماهانه 50 دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری شود

تولید با نصف قیمت یا واردات، کدام راه توسعه است؟

65 هزار دستگاه کامیون طی سه سال وارد ناوگان می شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی