پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک خودروی سنیگین

مشکل کمبود لاستیک سنگین، همچنان پابرجاست!

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کمبود لاستیک سنگین و مشکل عرضه آن به رانندگان، همچنین تداوم برخورد با محتکران این کالا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت عرضه لاستیک و پرونده محتکران لاستیک […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۹

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کمبود لاستیک سنگین و مشکل عرضه آن به رانندگان، همچنین تداوم برخورد با محتکران این کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره آخرین وضعیت عرضه لاستیک و پرونده محتکران لاستیک به ایسنا، گفت: بر اساس پرونده‌های تشکیل شده برخورد با محتکران لاستیک ادامه دارد و مشکل رانندگان مورد نظر با تغییر حواله برطرف شده است.

وی تاکید کرد: مسلما کسانی که در چنین شرایطی دست به این تخلفات می‌زنند و در نظم کشور اخلال ایجاد می‌کنند باید شناسایی شده و برخورد جدی با آن‌ها صورت گیرد که اقدامات لازم در این راستا در حال پیگیری است و از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین در پاسخ به سوالی درباره وضعیت عرضه لاستیک در بازار ادامه داد: هم اکنون وضعیت مناسبی در این زمینه نداریم و با کمبود لاستیک مواجه هستیم که این مسئله در حوزه لاستیک‌های وارداتی و تولید داخل صدق می‌کند.

باقر جوان اظهار کرد: پیگیری‌های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه برای حل این مشکل بازار و رانندگان ادامه دارد و هفته آینده جلسه‌ای با حضور تامین کنندگان لاستیک داریم که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

تقاضا تنها برای لاستیک پراید و پژو است

تایرسازان قیمت ها را بالا بردند اما از افزایش عرضه لاستیک خبری نیست!

قیمت لاستیک بی سر و صدا افزایش یافت

تایرسازان خواستار خروج لاستیک های بایاس از شمول قیمت گذاری شدند

رشد 50 تا 75 درصدی قیمت لاستیک های سواری

خروج لاستیک سواری از شمول قیمت گذاری عامل کاهش قیمت در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی