پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن با انجام “طرح هوای پاک” آسمان آبی را به هموطنان هدیه می کند

گروه بهمن با انجام “طرح هوای پاک” آسمان آبی را به هموطنان هدیه می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو آلودگی هوا همواره دغدغه اصلی محیط زیست کشور بوده است و با افزایش آلاینده های زیست محیطی در کلانشهرها به خصوص درفصل های سرد، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در صنعت خودرو کشور می […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۹

گروه بهمن با انجام “طرح هوای پاک” آسمان آبی را به هموطنان هدیه می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

آلودگی هوا همواره دغدغه اصلی محیط زیست کشور بوده است و با افزایش آلاینده های زیست محیطی در کلانشهرها به خصوص درفصل های سرد، اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی در صنعت خودرو کشور می تواند در بهبود این امر موثر باشد. خدمات پس ازفروش محصولات گروه بهمن نیز در همین راستا قصد دارد تا با اجرایطرح هوای پاکدر این رسالت اجتماعی سهیم باشد.

امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص جزئیاتطرح هوای پاکگفت: این طرح ویژه محصولاتبهمن موتور در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان، از تاریخ 20 لغایت 30 دی ماه با هدف کاهش مخاطرات مربوط به آلاینده هایهوا و ارتقاء شاخص های سلامت ارائه می گردد.

میرمنصف اظهار کرد: دارندگان محترم خودروهای مزدا3، مزدا 2، B30، B50، هاوالH2، پیکاپ کاپرا و وانت مزدا و کارا مشمول اینطرح می شوند و کلیه خدمات در خصوص بازدید سطح سیالات (ضد یخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور)، بازدیدوضعیت تایرها، صحت عملکرد قطعات ایمنی مانند لنت ها، برف پاکن و نور چراغ ها، عیب یابی بادستگاه دیاگ، اجرت تعویض فیلترها وروانکارها به استثنای روغن گیربکس و دیفرانسیل و انجام تست گازهای آلاینده به صورت رایگان انجام می گردد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد:  علاوه بر آن مشتریان محترم خودروهای مشمول طرح می توانند در بازه زمانیمذکور با مراجعه به نمایندگی های منتخب بهمن موتور در سراسر کشور، از تخفیف 20 درصدی در ارائه فیلترها، روانکارها و قطعاتشامل طرح و 50 درصدی در اجرت سرویس های ادواری بهره مند گردند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن بیان کرد: میرمنصف با تاکید بر اهمیت مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز به دلیلاستفاده از قطعات با کیفیت، اظهار کرد: برای این طرح 80 نمایندگی در سطح کشور در نظر گرفته شده است که با وجود تکنسین هایمجرب و آموزش دیده و تجهیزات استاندارد در نمایندگی های مجاز، مشتریان محترم از خدمات پس از فروش اطمینان خاطر داشتهباشند.

وی تصریح کرد: مشتریان محترم استان تهران و البرز می توانند به صورت غیر حضوری از طریق خدمات سیار موبایل سرویس، باشماره گیری 48027 یا نرم افزار موبایل گروه بهمن از طرح هوای پاک استفاده کنند. همچنین می توانند جهت دریافت آنلاین (بر خط) نوبت پذیرش برای مراجعه حضوری یا آگاهی از محل نمایندگی ها، به وبسایت گروه بهمن مراجعه نمایند.

در پایان میرمنصف ابراز امیدواری کرد که گروه بهمن با اجرای این طرح بتواند سهمی هر چند اندک در کاهش آلودگی هوا داشته باشدتا دیدن آسمان آبی برای هموطنان محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی