پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M3 و M4

سبک جدیدی از خدمت رسانی به مشتریان توسط ب ام و به ثبت رسید

شرکت ب ام و در تازه ترین اقدام خود قله های ارائه جدیدترین شیوه های خدمات پس از فروش را فتح کرده، به این ترتیب که با بهره گیری از بیلبورد های هوشمند زمان پایان یافتن وارانتی دارندگان مدل های مختلف محصولات ب ام و را اخطار می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۵ دی ۱۳۹۹

شرکت ب ام و در تازه ترین اقدام خود قله های ارائه جدیدترین شیوه های خدمات پس از فروش را فتح کرده، به این ترتیب که با بهره گیری از بیلبورد های هوشمند زمان پایان یافتن وارانتی دارندگان مدل های مختلف محصولات ب ام و را اخطار می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کمپانی آلمانی ب‌ام‌و این روزها چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در دنیای واقعی دوران پر سر و صدایی را سپری می‌کند. اگر پیگیر خبرهای مربوط به این کمپانی بوده باشید، حتما می‌دانید حساب‌ رسمی آن ماه گذشته چه جنجال بزرگی را در توئیتر به راه انداخت؛ در دنیای واقعی هم سبک طراحی جدیدی که باواریایی‌ها در پیش گرفته‌اند، مدت‌هاست باعث بروز انتقادات زیادی می‌شود.

جدیدترین خبرسازی ب‌ام‌و به بهره‌گیری این شرکت از بیلبوردهای هوشمند مربوط می‌شود. بر اساس گزارش وبسایت Motoring Research، ب‌ ام‌ و در انگلستان چند بیلبورد هوشمند نصب خواهد کرد تا از این طریق به دارندگان مدل‌های مختلف خود زمان پایان یافتن وارانتی را اخطار دهد.

گفته می‌شود این بیلبوردها قادر خواهند بود با خواندن پلاک‌ها، اطلاعات مالکین را استخراج کنند. پس از استخراج و تحلیل اطلاعات، چنانچه خودرویی فاقد وارانتی کارخانه‌ای باشد، این بیلبوردها با درج پیام‌هایی راننده آن را شرمسار می‌کنند! در رابطه با محتوای این پیام‌ها فعلی جزئیاتی در دست نیست!

ب‌ام‌و در واکنش به Motoring Research، گزارش این سایت را رد کرده و گفته در بیلبوردهای مذکور تبلیغاتی پخش می‌شوند که هدف آنها، اکثر مدل‌های ب‌ام‌و با عمری بیشتر از 35 ماه است. این کمپانی افزوده طبق مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا، اطلاعات شخصی در این فرایندها قابل استخراج نیست و تکنولوژی تشخیص خودرو اساسا به داده‌های شخصی دسترسی ندارد.

ب ام و سری 5 (1)

بد نیست اشاره کنیم تکنولوژی تشخیص خودرو (به اختصار VDT) امکان تعیین نوع وسیله نقلیه و عمر آن را فراهم می‌کند. ب‌ام‌و با کمک این تکنولوژی و بیلبوردهای هوشمند، پیام‌های خود را صرفا برای مالکین مدل‌های تعریف شده نشان می‌دهد. نکته حائز اهمیت اینکه به منظور حفظ ایمنی، پیام‌ها صرفا زمانی برای رانندگان نمایش داده می‌شوند که خودروها در تقاطع، مثلا پشت چراغ قرمز، متوقف شده باشند.

محصولات ب ام و (1)

باواریایی‌ها ادعا می‌کنند هدف اصلی این بیلبوردها، برقراری ارتباط شخصی‌تر با مالکین و کمک به آنها در سفارش دوره‌های وارانتی جدید است. استیو کان (Steve Cann) از بخش خدمات مالی ب‌ام‌و در گفتگو با Motoring Research اظهار کرده:

«مشتریان ما سطحی بالاتر از خدمات را انتظار دارند و بازاریابی دیجیتال و شخصی‌سازی شده، تنها یکی از روش‌هایی است که ما را با سطح مورد انتظار به مشتریان متصل می‌کند.»

خوب یا بد، دارندگان مدل‌های مختلف ب‌ام‌و در انگلستان از هفته‌های آتی بیلبوردهای هوشمند این شرکت را در تقاطع‌ها مشاهده خواهند کرد. لندن، بیرمنگام، منچستر و نیوکاسل برخی از شهرهای بزرگی هستند که بیلبوردهای ب‌ام‌و در خیابان‌های آنها نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

کلکسیون های رویایی!/ نگاهی به جذاب ترین و ارزشمندترین مجموعه های اتومبیل (قسمت اول)

اهمیت حفظ میراث/ چرا نام خودروهای ایرانی به یک نسل محدود می‌شود؟

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

امکان خرید و فروش خودروهای کارکرده و نو ب ام و و مینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی