پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه خودرو در بورس

عرضه خودرو در بورس منتفی نشده است/ طرح در کمیسیون صنایع در حال بررسی است

به گفته معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران، عرضه خودرو در بورس کالا منتفی نشده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا ناصرپور معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا منتفی نشده است اظهار کرد: عرضه خودرو در بورس کالا در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ دی ۱۳۹۹

به گفته معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران، عرضه خودرو در بورس کالا منتفی نشده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا ناصرپور معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا منتفی نشده است اظهار کرد: عرضه خودرو در بورس کالا در کمیسیون صنایع مجلس در حال بررسی است و تاکنون جلسات متعددی برگزار شده,، اما هنوز به جمع بندی نرسیدند.

وی درباره اوراق سلف موازی مسکن نیز گفت: این اوراق طرحی برای پیش فروش یا خرید متری مسکن است و برای افرادی که توانایی پرداخت وجه کامل خرید یک واحد آپارتمان را ندارند می‌توانند با توجه به نقدینگی خود اقدام به خرید متراژی زمین کنند.

ناصرپور افزود: در حال حاضر یک انبوه ساز از زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری مسکن در شهر پردیس، درخواست فروش اوراق سلف موازی مسکن داده است که به محض پذیرش از سوی سازمان بورس، این اوراق منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون انبوه سازان برای دو بلوک ساختمانی در شهر جدید پردیس درخواست فروش اوراق سلف موازی مسکن داده اند گفت: افراد حقیقی می‌توانند با خرید هر برگه اوراق، در این ساختمان‌ها شریک شوند.

ناصر پور ادامه داد: هر برگ از این اوراق به نام پروژه، مشخص شده است و نمایانگر متراژ و بخش مشخص از یک بلوک ساختمانی است و کسی که اوراق خریداری می‌کند یعنی در یک پروژه ساختمانی سرمایه گذاری کرده است بر این اساس افراد می‌توانند با خرید هر برگ از این اوراق، صاحب متراژ مشخصی از یک آپارتمان شوند و در طول زمان می‌توانند اوراق بیشتری خریداری کنند.

معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: سررسید اوراق سلف مسکن، سه ساله است و محدودیتی در خرید اواق وجود ندارد.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

ریشه مشکلات صنعت خودرو باید در حوزه ای دیگری بررسی شود

طرح عرضه خودرو به هیچ وجه از دستور کار خارج نشده است

اگر خودرو در بورس عرضه شود دیگر خبری از قیمت منصفانه نیست!

مدیریت تقاضا در بازار خودرو با عرضه در بورس کالا

سازوکارهای لازم برای شیوه عرضه خودرو در بورس ایجاد شده است

وزیر صمت شرط عرضه خودرو در بورس کالا را اعلام کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی