پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت-بنزین

تکذیب تعطیلی جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز در کشور

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به خبر تعطیلی برخی از جایگاه های نفت‌گاز در کشور گفت: کل جایگاه‌های عرضه این فرآورده در کشور فعال بوده و هموطنان می‌توانند موارد احتمالی را به این شرکت گزارش کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هم‌اکنون ۲۸۰۰ جایگاه عرضه نفت‌گاز در کشور فعال است […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در واکنش به خبر تعطیلی برخی از جایگاه های نفت‌گاز در کشور گفت: کل جایگاه‌های عرضه این فرآورده در کشور فعال بوده و هموطنان می‌توانند موارد احتمالی را به این شرکت گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هم‌اکنون ۲۸۰۰ جایگاه عرضه نفت‌گاز در کشور فعال است که همه این جایگاه‌ها شبانه‌روزی فعال‌ هستند و آنطور که فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده کل جایگاه‌های عرضه این فرآورده در کشور فعال بوده و هموطنان می‌توانند موارد احتمالی را به این شرکت گزارش کنند.

به گفته وی کل جایگاه‌های سوخت کشور موظف هستند شبانه‌روزی به هموطنان سوخت عرضه کنند و موارد احتمالی توقف عرضه سوخت در جایگاه‌های عرضه نفت‌گاز احتمالاً موقت و موردی و مربوط به پایان سوخت و سوختگیری دوباره مخازن جایگاه بوده است که در این موارد هموطنان می‌توانند به نزدیک‌ترین جایگاه مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اظهار کرد: سهمیه سوخت مورد نیاز ماهانه رانندگان خودروهای سنگین بر اساس عملکرد و پیمایش و بر مبنای اطلاعات دریافتی از سازمان راهداری ماهانه در کارت سوخت این دسته از خودروها شارژ می‌شود. با توجه به اینکه به‌منظور جلوگیری از قاچاق سوخت، کارت آزاد عرضه نفت‌گاز به‌صورت محدود و تنها برای شرایط اضطراری در اختیار جایگاه‌های عرضه نفت گاز قرار گرفته، لازم است هموطنان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه سنگین در نگهداری از کارت سوخت شخصی خود دقت لازم را داشته باشند.

در صورت بروز هرگونه مشکل و موارد تخلف احتمالی شهروندان می‌توانند طی تماس با سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، شکایت خود را طرح، ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

عمر مفید جایگاه های سوخت CNG چقدر است؟

تمامی جایگاه های سوخت ماهی یکبار بازرسی می شوند/ امکان کم فروشی وجود ندارد

انتقال بنزین با ظروف خلاف دستورالعمل های ایمنی است/ با دبه وارد پمپ بنزین نشوید!

افت مصرف بنزین در کشور/ کرونا بزرگترین عامل کاهش مصرف سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی