پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو دیزل

معرفی کشنده های ایران خودرو دیزل در دهه فجر

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل، پروژه‌هایی همچون کشنده ۱۹۴۳ و ۲۶۳۰ با داخلی سازی بالا در دهه فجر به بهره‌ برداری خواهد رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو جواد توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل، رویکرد ایران ‌خودرو دیزل را حركت هرچه بیشتر به سمت داخلی سازی و خودکفایی در ساخت محصولات دانست […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۹

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرودیزل، پروژه‌هایی همچون کشنده ۱۹۴۳ و ۲۶۳۰ با داخلی سازی بالا در دهه فجر به بهره‌ برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

جواد توسلی مهر مدیرعامل ایران خودرو دیزل، رویکرد ایران ‌خودرو دیزل را حركت هرچه بیشتر به سمت داخلی سازی و خودکفایی در ساخت محصولات دانست و اظهار کرد: امروز شاهد ساخت اتوبوس‌هایی با ۵۸ درصد داخلی سازی هستیم.

وی با اشاره به رشد قابل‌ قبول ۲۵۵ درصدی و برون ‌رفت از رکود تولید نسبت به سال گذشته، افزود: ایران ‌خودرودیزل با جذب بالای ۱۷۸ درصدی منابع مالی حركت رو به ‌جلوی خوبی را در صنعت تولید خودروهای کار و تجاری آغاز کرده است.

توسلی مهر با اشاره به انعقاد قراردادهایی همچون ۴۰۰ دستگاه اتوبوس با سازمان اتوبوسرانی کشور و قراردادهای در دست اقدام، ایران‌ خودرودیزل را آماده اجرای طرح‌های دولت برای تأمین نیاز خودروهای تجاری كشور دانست.

به گفته مدیرعامل ایران خودرودیزل، تفاهم ‌نامه‌ای با اورژانس كشور مبنی بر تولید آمبولانس‌های مورد نیاز وزارت بهداشت در دست اقدام و نهایی شدن است.

وی در ادامه با تأکید بر سیاست ارتقای کیفی و حرکت به‌ سوی خودکفایی شرکت ایران‌ خودرودیزل، كمك و همراهی شرکت‌های تابعه این شركت را بسیار مؤثر و همسو با این سیاست‌ها و نویدبخش اتفاقات بزرگ و روزهای خوب برای سهامداران خاور پیش‌ بینی کرد.

یادآور می شود که روز گذشته و در پایان مجمع عمومی فوق‌ العاده شرکت ایران‌ خودرودیزل(نوبت دوم)، هیات‌ مدیره این شرکت خودروسازی مكلف شد در فرصتی 10 روزه برای برون‌رفت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت، با بررسی و ارائه راهکارهایی مناسب، به منظور برون ‌رفت از این ماده‌ قانونی، اقدام کنند.

انتهای پیام/ منبع: پرشین خودرو

خرید محصولات ایران خودرو دیزل تضمین می‌شود

تحویل اتوبوس های ایران خودرو دیزل به شهرداری تهران و کرمان آغاز شد

ارتقای کیفی سه محصول تجاری ایران خودرو

صفر تا صد تولید اتوبوس در ایران خودرو دیزل/ تولید اتوبوس برقی در دستور کار ایران خودرو دیزل

ساخت و عرضه اتوبوس داخلی به روز و تا 5 درصد ارزان تر از نمونه خارجی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی