پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند جیلی

رونمایی جیلی از برنده آسان !

شرکت خودروسازی چینی جیلی ، از شاسی بلند جدید خود با نام بو یو (Bo Yue) ، رونمایی کرد.تا به حال ، تنها 3 تصویر از این مدل منتشر شده است ، که همین 3 تصویر به خوبی ، طراحی مدرن و اروپایی این مدل را نمایان می کند. در این طراحی ، سانروفی بزرگ، […]

javankhodro
چهارشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی چینی جیلی ، از شاسی بلند جدید خود با نام بو یو (Bo Yue) ، رونمایی کرد.تا به حال ، تنها 3 تصویر از این مدل منتشر شده است ، که همین 3 تصویر به خوبی ، طراحی مدرن و اروپایی این مدل را نمایان می کند.

در این طراحی ، سانروفی بزرگ، چراغ‌های تمام LED، گلگیرهای باد کرده روی چرخ‌ها و همچنین خصوصیاتی اسپرت من جمله مجموعه سپرهای پُف کرده، خروجی‌های دوبل اگزوز کرومی و دیفیوزری کوچک ولی پهن در قسمت زیرین سپر،زیبایی را دو جندان کرده است.

شاسی بلند جیلی

با توجه به اینکه این مدل ، معرفی اولیه می باشد ، در مورد مشخصات فنی آن هنوز اطلاعاتی رسمی ، منتشر نشده است اما جیلی تایید کرده است که این خودرو را با فناوری‌های جدید و بروز صنعت خودروسازی ارائه خواهد کرد و اولین خودروی چینی هم خواهد بود که به فناوری اپل کار پلی مجهز خواهد شد.

در خصوص نام گذاری موقت “بو یو” نیز شرکت خودروسازی جیلی عنوان کرده که طرح این محصول، برگزیده یک مسابقه آنلاین بوده که بیش از 1.2 میلیون نفر در آن شرکت کره‌اند و طرح شاسی بلند جیلی با اختلافی محسوس، به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است، به همین دلیل جیلی تا پایان مراحل تحقیقاتی و رسیدن به مرحله نهایی، نام موقت “بو یو (Bo Yue)” را که به معنی “برنده آسان” است، انتخاب کرده تا سر فرصت نامی بهتر و در خور این شاسی بلند پیدا کند.

شاسی بلند جیلی

در نهایت، شرکت خودروسازی جیلی اعلام کرد که در سه ماه اول سال 2016 میلادی این شاسی بلند خوش قیافه خود را به همراه مشخصات فنی و گالری تصاویر و مهم‌تر از همه، با نام انگلیسی اصلی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی