پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5

ایمنی برجسته محصولات آریزو

همواره در کشورهای دنیا امنیت خودرو از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو بوده و خریداران با هر فرهنگ و ملیتی به این نکته مهم و اهمیت آن واقف هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همواره در کشورهای دنیا امنیت خودرو از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو بوده و خریداران با هر فرهنگ و ملیتی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۷ دی ۱۳۹۹

همواره در کشورهای دنیا امنیت خودرو از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو بوده و خریداران با هر فرهنگ و ملیتی به این نکته مهم و اهمیت آن واقف هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همواره در کشورهای دنیا امنیت خودرو از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو بوده و خریداران با هر فرهنگ و ملیتی به این نکته مهم و اهمیت آن واقف هستند.

متاسفانه در بازار خودرو ایران عمده خودروها از امنیت پایینی برخوردار هستند که نتیجه آن افزایش نرخ مرگ و میر سالانه در تصادفات رانندگی است.

خودروهای خانواده آریزو در سگمنت خود دارای امتیاز 5 ستاره کامل ایمنی از موسسه معتبر C-Ncap هستند که خیال خریدار از بابت موضوع امنیت راحت خواهد بود.

این خودروها مجهز به کیسه های هوای راننده و سرنشین جلو و پرده ایی هستند.

گفتنی است که در بدنه این خودروها از آلیاژ مقاوم با صلبیت بالا استفاده می شود که در مقایسه با سایر خودروهای رایج بازار امنیت به مراتب بالاتری را برای سرنشینان خودرو به همراه دارد.

ترکیب شاسی مقاوم و بدنه مستحکم و کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و پرده ایی و انبوهی از سیستم های کنترلی موجود در خودروهای آریزو خیال راننده و سرنشینان این خودروها را راحت می کند.

گفتنی است این محصولات از جدیدترین سستم های ایمنی مانند ESP-TCS-HHC-EBD-EBA-ABS بهره می برند که در نتیجه خودرو همواره در حالت پایدار و تحت کنترل راننده قرار دارد.

نکته مهم شاسی این خودروها بدنه قفسه ای شکل است که بیش از 60 درصد بدنه از فولاد مقاوم ساخته شده است که اطمینان بخش امنیت برجسته خودروهای آریزو است.

انتهای پیام/

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7

ام وی ام ایکس 22 انتخاب ایده آل جوانان

زمان ارائه آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو تمدید شد

شرایط جدید فروش محصولات مدیران خودرو/ حداقل پیش پرداخت ، اقساط 5 ساله ، موعد تحویل 30 روز کاری

آپشن های جدید ، برای شاسی بلند خوش سابقه بازار کشور

نگاهی به جوایز مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی