پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید ارزان ترین خودرو گیربکس اتوماتیک بازار

شرکت پارس خودرو با توجه به استقبال مشتریان از کوییک آر قصد دارد تا نسخه گیربکس اتوماتیک این محصول را نیز روانه بازار کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹

شرکت پارس خودرو با توجه به استقبال مشتریان از کوییک آر قصد دارد تا نسخه گیربکس اتوماتیک این محصول را نیز روانه بازار کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

کوییک آر که از زمان عرضه در بازار به دلیل امکانات مناسب و جذابیت های ظاهری مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به زودی با گیربکس اتوماتیک نیز به بازار عرضه می شود.

گیربکس اتوماتیک این خودرو از باکیفیت ترین نمونه های 4 سرعته موجو در کشور و ساخت برند معتبر پانچ است که ر میان گیربکس سازان جهان از بهترین ها به شمار می رود. کوییک اتوماتیک در واقع اقتصادی ترین هاچ بک مجهز به گیرباکس اتوماتیک ر بازار یاران به حساب می آید.

تست های میدانی و کیفی این خودرو در ماه های گذشته توسط متخصصین این شرکت انجام شده است و نسخه نهایی آن در سال جهش تولید به زودی روی خط تولید می رود.

موتور این مدل نیز از نوع موتور ۱٫۵ لیتری خانواده کوییک است که از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر در بازار خودرو ایران است. همچنین دو کیسه هوای ایمنی، ترمزهای  ABS+EBD+BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، مولتی مدیا، دوربین دید عقب، رینگ‌های آلومینیومی، آینه های برقی و فرمان D Type مجهز به دکمه های کنترل سیستم صوتی بخشی از تجهیزات و امکانات این خودرو هستند.

به این ترتیب کوییک آر اتوماتیک می‌تواند لقب ارزان ترین خودروی مجهز به گیربکس اتوماتیک بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دهد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی