پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو

در پی استقبال مشتریان و هموطنان عزیز، فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو طرح فروش ویژه محصولات و کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۶ بهمن ۱۳۹۹

در پی استقبال مشتریان و هموطنان عزیز، فروش ویژه کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

طرح فروش ویژه محصولات و کالکشن های جدید و زمستانی اکسسوری و لایف استایل اورجینال ب ام و و مینی در فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو به آدرس https://shop.persiakhodro.ir، آغاز گردیده است. این محصولات از جدیدترین و خاص ترین کالکشن های ب ام و و مینی تامین شده و به صورت محدود ارائه می شود.

اکسسوری و لایف استایل های ب ام و مینی شامل کاپشن مردانه و زنانه ، سویشرت، ژاکت مردانه، تیشرت، کلاه، کیف، ساک، ماگ، دمپایی، چتر و موارد دیگر است.

لازم به ذکر است که این محصولات از کالکشن های خاص ب ام و و مینی تامین شده و به صورت محدود عرضه می شود. برای آسودگی خیال مشتریان از اصل بودن، همراه این محصولات ضمانت نامه اصالت کالا توسط پرشیا خودرو ارائه می شود و خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت ب ام و، بارکد موجود بر روی محصولات را وارد کرده و از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنند.

علاقمندان می توانند برای خرید غیر حضوری به وبسایت فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو به آدرس https://shop.persiakhodro.ir ، مراجعه نموده و یا برای خرید حضوری و بازدید از محصولات، به شوروم مرکزی پرشیا خودرو، مرکز خرید سانا واقع در بلوار اندرزگو، نمایندگی ها و عاملیت های فروش پرشیا خودرو که مشخصات آن ها در ” لیست نمایندگی ها و عاملیت های مجاز پرشیا خودرو ” قابل مشاهده است. مراجعه کنند.

انتهای پیام/

جشنواره خدمات و تخفیف‌های استثنائی نمایندگی پرشیا خودرو 121 بلوار ارتش تهران

آغاز به کار نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد 144شهر مشهد مقدس (داودی)

افتتاح نمایندگی فروش محصولات پرشیا خودرو کد 145 (دیوارگر)

بهترین فرصت برای خرید پرفروش ترین خودرو ب ام و در جهان / جشنواره فروش ویژه و میتینگ ب ام و سری 3 در پرشیا خودر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی