پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک خودرو-لاستیک فروشی

کشف 240 هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودرو‌های سبک و سنگین شناسایی و کشف شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودرو‌های سبک و سنگین شناسایی و کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی و بررسی دقیق موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپو لاستیک‌ها با هماهنگی مقام قضائی، به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبار‌ها حدود 240 هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه 1500 طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوز‌های لازم از انبار دیگری کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس، انبار‌ها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی بیان کرد: احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم و یا فعالیت‌های غیر قانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

میزان واردات لاستیک شفاف نیست/ افزایش تولید لاستیک نسبت به سال گذشته

چرا لاستیک ارزان شد؟!

بروز فساد در یک شرکت تایر سازی

کمبود، عاملی که همچنان گریبان گیر بازار لاستیک است

افزایش 19 درصدی تولید تایر در کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی