پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایساکو

بالاترین امتیاز رضایت مشتری به ایران خودرو رسید

طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آذر ماه امسال با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در آذر ماه امسال با ۱۷ نمره رشد و کسب امتیاز ۷۸۳، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در تاریخ ایساکو پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این مجموعه در پاییز امسال با کسب امتیاز ۷۷۹، رشد بی سابقه‌ای در شاخص رضایت مشتریان در تمام سال‌های ارزیابی این حوزه، از آنِ خود کرد.

مهدی مونسان افزود: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، که سال ۹۹ را با امتیاز ۷۵۹ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با طی یک مسیر صعودی، در پاییز امسال امتیاز خود را به صورت ماهیانه افزایش دهد؛ همچنین این شرکت موفق شد رکورد فصلی خود را در پایان آذر ماه، نسبت به مدت مشابه سال پیش پشت سر بگذارد.

نمودار

وی ادامه داد: شرکت ایساکو در سال جاری با همراهی و همت نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو با وجود موانعی همچون تحریم‌ها و دشواری‌های اقتصادی، شیوع بیماری کووید ۱۹، نوسان نرخ ارز و مسایل تامین قطعات، با بررسی نقاط بهبود در جلسات مستمر، انجام اقدامات اصلاحی، بهبود فرآیندها و تلاشی دو چندان توانست بیش از پیش در مسیر خدمت به هموطنان قرار گیرد.

مدیر عامل ایساکو، تسریع در نوبت‌دهی نمایندگی‌ها و پذیرش خودرو، بهبود در تامین به موقع قطعات، افزایش کیفیت تعمیرات، هزینه پرداختی برای خدمات انجام شده و رفع کامل ایرادهای ثبت شده را از علل این رشد برشمرد و گفت: این شرکت از سال ۹۵ با بهره‌برداری از سیستم جامع کسب و کار و خدمات پس از فروش در نمایندگی‌ها و به روزرسانی مستمر این سامانه و افزایش امکانات آن، ارایه خدمات فوق را تسریع و تسهیل کرد.

وی افزود: اقداماتی نظیر اجرای پروژه‌های پیگیری مشتریان (فالوآپ)، عارضه‌یابی و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص، پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده که در طی سال‌های اخیر همواره به منظور افزایش رضایت مشتریان در دستور کار شرکت ایساکو قرار داشته نیز در این موفقیت نقش مهمی داشته است. علاوه بر آن افزایش استفاده مشتریان از اپلیکیشن ایساکو به منظور اخذ نوبت و درخواست خدمات امداد در محل هم، باعث تسهیل در این امر و افزایش رضایت ایشان شده است.

انتهای پیام/

کاربرد ضد یخ و بهترین زمان تعویض آن

تهدیدکنندگان سلامت مردم به قانون معرفی شدند

آمادگی ایران خودرو برای خدمات پس از فروش پیشرفته «تارا»

پلتفرم جدید ایران ‌خودرو برای ارائه خدمات به مشتریان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی