پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرضه مگاموتور در نمایشگاه قطعات خودرو

حضور مگاموتور در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو/ دعوت از مجموعه هاي دانش بنيان براي حضور در غرفه مگاموتور

شرکت مگاموتور با حضور درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي براي حضور و همكاري با اين مجموعه دعوت كرد. به گزارش پایگاه خبری جون خودرو  پانزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو فرصتي را ايجاد كرده است تا شرکت مگاموتور به […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

شرکت مگاموتور با حضور درپانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، از مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي براي حضور و همكاري با اين مجموعه دعوت كرد.

به گزارش پایگاه خبری جون خودرو 

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو فرصتي را ايجاد كرده است تا شرکت مگاموتور به عنوان تولید کننده قوای محرکه گروه خودروسازی سایپا بتواند به صورت مستقيم با سازندگان داخلی، شرکت‌های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی صحبت كند.

بر اين اساس، شركت مگاموتور از تمام فعالان صنعت خودرو در مجموعه هاي دانش بنيان و دانشگاهي دعوت مي كند كه براي تعامل بيشتر در غرفه اين شركت حضور پيدا كنند تا با شناسايي سازندگان داخلي و پتانسيل هاي كه در كشور وجود دارد به سمت توسعه و تعمیق ساخت داخل گام هاي محكم تري برداشته شود.

جهت تسهیل و تسریع در اجرا و تبیین سیاست ها و برنامه های مگاموتور در حوزه ساخت داخل، مدیران ارشد در حوزه های مهندسی، پژوهش، تامین و کارشناسان در غرفه مگاموتور در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي قطعات، لوازم و مجموعه هاي خودرو، حضور مستمر دارند.

شرکت های فعال و علاقمند ساخت داخل، با حضور در غرفه مگاموتور مي توانند با جدیدترین محصولات اين مجموعه آشنا شوند و در جریان داخلی سازی قطعات مورد نياز قرار گیرند.

از پروژه هايی که با همکاری شرکت مگاموتور و سازندگان داخلی در حال ساخت است می توان به ساخت ECU، کاسه نمد ها، پلوس تیبا، سانسور اکسیژن، قطعات گیربکس تیبا، ایموبلایزر، دنده برنجی توپی گیربکس شاهین و مدولاتور اشاره كرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی