پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5

آریزو 5 توربو ، یک سدان شیک و اقتصادی

این روزها با توجه به شرایط موجود نیاز، به یک خودروی سدان جادار و در عین حال جمع و جور با طراحی مدرن ، امکانات معقول و استهلاک مناسب کاملا مشهود است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها با توجه به شرایط موجود نیاز، به یک خودروی سدان جادار و در عین حال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

این روزها با توجه به شرایط موجود نیاز، به یک خودروی سدان جادار و در عین حال جمع و جور با طراحی مدرن ، امکانات معقول و استهلاک مناسب کاملا مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها با توجه به شرایط موجود نیاز، به یک خودروی سدان جادار و در عین حال جمع و جور با طراحی مدرن ، امکانات معقول و استهلاک مناسب کاملا مشهود است.

یکی از خودروهایی که تا به حال این خلاء بازار را به خوبی پر کرده ، سدان شیک شرکت مدیران خودرو یعنی آریزو5 توربو است.

این خودرو همواره از استقبال و بازار خوبی بهره مند بوده و مورد توجه مصرف کنندگان ایرانی در تیپ های مختلف ، مخصوصا آنهایی که به دنبال یک سدان کارآمد ، مدرن و شیک و در عین حال اقتصادی هستند ، قرار گرفته است .

طراحی آریزو5 یک طراحی پخته و زیباست که با وجود اینکه 4 سال است به بازار ایران عرضه شده اما هنوز هم جذاب و زیبا است و می توان گفت رگه هایی از محصولات کره ایی و اروپایی در آن مشهود است.

آریزو5 یک سدان جادار با فضای داخلی بزرگ و میزان فضای حمل بار فوق العاده است.

بدنه این خودرو بسیار مستحکم و قوی بوده و شاسی آن طراحی شرکت بنتلر آلمان است.

از سوی دیگر وجود ایربگهای جانبی و پرده ایی ( در مجموع 6 ایربگ ) در کنار سیستمهای پایداری الکترونیکی ESP ، کنترل ضد لغزش TCS و کنترل در سر بالایی HHC نشان دهنده ایمنی بالای این خودرو بوده که خیال دارندگان آن را راحت می کند .

موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار عملکرد بسیار قوی و مطمئنی دارد که عملا در طول 3 سال گذشته آزمایش خود را به خوبی نشان داده است .

آریزو 5 هم همانند سایر خودروها، دارای نکات مثبت و منفی با توجه به سطح و قیمت آن است.

اما در مجموع میزان فروش و استقبال از این محصول در سال های گذشته همواره نشان داده که این خودرو مورد استقبال مناسب بازار قرار گرفته و همواره طرفداران ویژه خود را دارد.

قیمت مناسب ، طراحی زیبا و قوی ، فضای داخلی و حمل بار بزرگ ، ابعاد مناسب و رانندگی رو دست ، موتور پر قدرت توربو ، کم مصرف ، ایمنی بالا و خدمات پس از فروش مناسب در مقایسه با رقبا در کنار شرایط ویژه فروش با پیش پرداخت مناسب و اقساط منعطف بلند مدت را میتوان مزایای این سدان خوش رو نامید.

گرچه این خودرو معایبی هم دارد اما در مجموع می تواند گزینه مناسبی برای طالبان یک سدان شیک و اقتصادی باشد.

انتهای پیام/

تقدیر مدیران‌ خودرو از مشتريان چری تیگو 5 با بيشترين كاركرد

با نصب اپلیکیشن موبایل خدمات پس از فروش در قرعه کشی بزرگ مدیران خودرو شرکت کنید

معرفی هیئت داوران آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی MVM

ام وی ام 315 پلاس خودروی مورد پسند خانم ها

کمک های مدیران خودرو به مناطق سیل زده ارسال شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی