پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید دنا پلاس اتوماتیک

کیفیت دنا پلاس اتوماتیک چگونه ارزیابی شد؟

کیفیت دنا پلاس توربو اتوماتیک در آخرین گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است، مورد بررسی قرار گرفته و دنا پلاس اتوماتیک توانسته 5 ستاره را در کارنامه خود ثبت کند. نخستین بار است که محصولی تمام‌ ایرانی و متعلق به برند ایران خودرو موفق […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

کیفیت دنا پلاس توربو اتوماتیک در آخرین گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است، مورد بررسی قرار گرفته و دنا پلاس اتوماتیک توانسته 5 ستاره را در کارنامه خود ثبت کند.

نخستین بار است که محصولی تمام‌ ایرانی و متعلق به برند ایران خودرو موفق به کسب پنج ستاره کیفیت می‌شود. نوع دنده دستی دنا پلاس نیز برای نخستین بار با چهار ستاره کیفیت وارد جدول ارزشیابی کیفی خودروها شده بود و در حال حاضر نیز کیفیت دنا پلاس اتوماتیک در میان خودروهای ایرانی، سرآمد شناخته شده است.

همچنین طبق آخرین گزارش کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، پژو ۴۰۵ تولیدی کارخانه ایران خودرو خراسان به جمع خودروهای 3 ستاره اضافه شده و به این ترتیب، در سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، محصولی با کیفیت کم‌تر از 3 ستاره وجود ندارد. این در حالی است که طبق ابلاغیه وزارت صمت، هدف کیفی خودروها دست‌کم 2 ستاره تعیین شده است.

این دستاورد ارزشمند در شرایط تحریم و محدودیت‌ و موانع ناشی از آن، به دست پرتلاش صنعتگران متعهد در زنجیره ارزش محصولات ایران خودرو رقم خورده و نشانگر توانمندی مجموعه متخصصان صنعت خودرو کشور است.

یادآور می‌شود، در سال جاری و بر اساس ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، کسب ستاره‌های کیفی، علاوه بر ارزشیابی محصول، به نتایج شاخص IQS که نتیجه نظرسنجی از مشتریان است نیز وابستگی دارد.

بهبودهای دنا پلاس توربو اتوماتیک تنها به بخش فنی محدود نشده است

دنا یک سر و گردن بالاتر از رقبا/ معرفی دنا پلاس توربو اتوماتیک در آستانه ورود به بازار

دنا با نون اضافه!/ تجربه رانندگی با دنا پلاس توربو

هر یک از تیپ های دنا پلاس توربو اتوماتیک چه مشخصاتی دارند؟

خودکار آبی!/ دنا پلاس اتوماتیک چه مشخصاتی دارد؟

قیمت دنا پلاس توربو مشخص شد + بررسی فنی این محصول جدید ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی