پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور (4)

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور توسط بهمن موتور

صبح امروز مراسم افتتاحیه مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور جمعی از مدیران شرکت بهمن موتور برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو صبح امروز مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن موتور، ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور و جمعی از مدیران شرکت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

صبح امروز مراسم افتتاحیه مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور جمعی از مدیران شرکت بهمن موتور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

صبح امروز مراسم افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور با حضور علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن موتور، ضرابیان مدیر عامل بهمن موتور و جمعی از مدیران شرکت بهمن موتور برگزار شد.

در مراسم امروز جمعی از مشتریان شرکت بهمن موتور نیز مشارکت داشتند که از خدمات مرکز مدرن گروه بهمن استفاده می‌کردند.

علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو اظهار کرد: در این مرکز علاوه بر بهره گیری از جدیدترین و به روز تجهیزات، سیستم پذیرش خودرو و ارائه خدمات از شیوه های نوین خدمات پس از فروش بوده، در همین راستا بهمن کارتی نیز طراحی کردیم که در آینده از آن استفاده خواهد شد. به طور مثال در برگزاری خدمات دوره ای مبلغی در کارت مشتریان شارژ می شود تا از این طریق نسبت به دریافت خدمات برای خودرو خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: تمامی این اقدامات در راستای راحتی و آسایش مشتریان در دستور کار قرار گرفته و مشتریان می توانند برای دریافت نوبت و خدمات به صورت اینترنتی اقدام کنند تا لازم نباشد زمانی صرف چنین اقداماتی شود. در این روش مشتریان با دریافت نوبت می توانند حتی انتخاب کنند که با کدام یک از مشاوران ما قصد دارند ارتباط برقرار کنند و خدمات برای خودرو بگیرند.

میر منصف رئیس سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو گفت: این مرکز در کشور در نوع خودش بی نظیر بوده و الگو برداری از مراکز خدمات خودرویی در کشورهای اروپایی صورت گرفته است. لازم به ذکر است که شیوه پذیرش خودرو هم در این مرکز مدرن بوده به طوریکه از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو از مرکز یکی از پرسنل ما در کنار مشتریان حضور خواهد داشت. که تمامی هماهنگی ها و اطلاع رسانی ها توسط این پرسنل صورت می گیرد.

وی ادامه داد: ظرفیت کنونی این مرکز روزانه 85 دستگاه خودرو خواهد بود که انشاا… با اتمام فاز دوم این مرکز، این تعداد 218 دستگاه خودرو خواهد رسید.

انتهای پیام/

گروه بهمن با اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش به استقبال از بهار می رود

کیفیت و امکانات خودروهای گروه بهمن پس از خصوصی سازی افزایش یافته است

دیگنیتی و فیدلیتی به خودروهای پر فروش تبدیل می شوند

گام های بلند کروز در داخلی سازی قطعات محسوس است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی