پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصول کانسپت ولوو (1)

تولد یک رویا از دل ولوو/ معرفی طرح مفهومی ولوو کریگر

شاید برای بسیای از افراد ولوو نامی است که عمدتا موجب تداعی یک خودرو ایمن در ذهن می شود. اما این شرکت با تولید خودروهای خوش‌چهره غریبه نیست، خودروهای لوکس و زیبا در میان محصولاتش هم به چشم می خورد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ولوو با تولید خودروهای خوش‌چهره غریبه نیست و در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

شاید برای بسیای از افراد ولوو نامی است که عمدتا موجب تداعی یک خودرو ایمن در ذهن می شود. اما این شرکت با تولید خودروهای خوش‌چهره غریبه نیست، خودروهای لوکس و زیبا در میان محصولاتش هم به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ولوو با تولید خودروهای خوش‌چهره غریبه نیست و در میان محصولات این شرکت می‌توان به برخی مدل‌های زیبا و لوکس اشاره کرد. خودرویی که به آن نگاه می‌کنید، طرح مفهومی مستقل است؛ اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

این کوپه چهار در ولوو کریگر نام دارد و توسط طراحی به نام توماس زومالاکارگوی ارائه شده است. در نگاه اول شباهت آن به سدان چهار در ظریف با نسبت‌هایی شبیه به Polestar 1 تشخیص داده می‌شود.

محصول کانسپت ولوو (4)

بخش جلوی خودروهای ولوو یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های طراحی آن است؛ بیشتر به دلیل جلوپنجره بسیار بزرگی که باعث می‌شود حتی جلوپنجره دوک‌مانند لکسوس کم‌اهمیت و کوچک به نظر برسد. در قسمت جلوی خودرو نیزچراغ‌های تیز و سیستم روشنایی روز به چشم می‌آیند که ظاهری نسبتا تهاجمی به ولوو کریگر می‌دهند.

محصول کانسپت ولوو (3)

پروفیل جانبی به همان اندازه چشم‌نواز است. این طرح مفهومی مجموعه‌ای از رینگ‌های بزرگ با پره‌های سیاه و نقره‌ای و مجموعه‌ای از ترمزهای بزرگ برمبو ارائه می‌دهد. زومالکاراگوی خط سقفی بسیار کمی به این خودرو داده است که شیشه جلو را به‌طور یکپارچه با شیشه عقب متصل می‌کند و شامل ستون‌های A و ستون C نقره‌ای است. نبود ستون B و استفاده از درهای بالی عقب به همراه دستگیره‌هایی که هم‌سطح بدنه شده‌اند، بر زیبایی ولوو کریگر می‌افزایند.

محصول کانسپت ولوو (5)

بخشی عقب این خودروی مفهومی جذابیت بیشتری دارد و بهتر از قسمت جلو به نظر می‌رسد. در این قسمت، مجموعه‌ای از چراغ‌های عقب LED نازک با الگوهای هندسی پیچیده در داخل آن‌ها وجود دارد. شیشه عقب دقیقاً به سمت صندوق عقب کشیده می‌شود و دارای رنگ سیاه براق است تا بی‌نقص‌ترین شکل طراحی را ایجاد کند. هیچ تصویری از فضای داخل کابین این طرح مفهومی وجود ندارد.

توجه: این طراحی مستقل توسط توماس زومالاکارگوی انجام شده است و ولوو آن را رد یا تأیید نمی‌کند.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

(( هدآپ دیسپلی )) چیست + مزایا و معایت این فن آوری در خودرو

بهترین بلند قامتان چهار چرخ/ گوی و میدان در دست آلمانی ها

آشنایی با عملکرد تیم بررسی تصادف ولوو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی