پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا

وقتی کیفیت، قربانی افزایش تولید می شود/ اعتراف جالب ایلان ماسک

ایلان ماسک بالاخره اعتراف کرد که کیفیت خودروهای تولید شده توسط برندش کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا اعتراف کرده است که کیفیت خودرو‌های این شرکت در زمان افزایش گسترده تولید کاهش یافته و ایراد‌هایی در آن مشاهده شده است. وی در […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

ایلان ماسک بالاخره اعتراف کرد که کیفیت خودروهای تولید شده توسط برندش کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا اعتراف کرده است که کیفیت خودرو‌های این شرکت در زمان افزایش گسترده تولید کاهش یافته و ایراد‌هایی در آن مشاهده شده است.

وی در مصاحبه‌ای با سندی مونرو، تحلیلگر صنعت خودرو گفت: تسلا در اواخر سال 2020 به سرعت ساخت ماشین خود افزود و این مسئله به گونه‌ای بود که رنگ خودرو‌ها خراب و دچار ایراد شد.

تسلا انتقادات زیادی را در مورد نقص تولید و کیفیت اتومبیل‌های خود دریافت کرده است، خصوصاً پس از اینکه ساخت خودرو‌های خود را در مقادیر نسبتاً زیاد با مدل 3 و مدل Y آغاز کرد.

ماسک در اوایل ماه جاری در مصاحبه‌ای گفت: ما برای انجام مراحل تولید مدتی زمان صرف کردیم و دوستان از من سوال می‌کنند چه زمانی باید تسلا بخرم؟ به آن‌ها می‌گویم: یا در ابتدای کار آن را خریداری کنید یا زمانی که تولید به ثبات رسید.

وی افزود: در این سطح تولید و قرار گرفتن در موقعیت صعودی و درست کردن همه چیز با جزئیات کوچک بسیار دشوار است.

مونرو سوال کرد که چرا در مدل 3 جدید مشکلات رنگ وجود دارد، در حالی که ماشین دیگری که یک ماه بعد ساخته شد بهتر بود و ماسک پاسخ داد که تسلا در پایان سال گذشته، حتی در ماه دسامبر، کیفیت رنگ را بهبود داده است.

در حالی که خودروی مدل 3 اکنون بیش از سه سال عمر دارد، تسلا بیشتر سال 2020 را صرف دستیابی به هدفی بلند پروازانه که ماسک برای فروش 500000 اتومبیل تعیین کرده بود، صرف کرد و به نظر می‌رسد این هدف منجر به مشکلات کیفیتی در حوزه رنگ خودرو‌ها شده است.

ایلان ماسک گفت: یکی از اتفاقاتی که هنگام افزایش تولید در حال رخ دادن بود این بود که لزوماً رنگ به اندازه کافی خشک نشده بود.

مونرو به دلیل موشکافی در مورد انواع اتومبیل‌ها مشهور است و انتقادات او در مورد خودرو‌های تسلا محبوبیت ویژه‌ای دارد و بررسی مدل 3 در سال 2018 به ویژه در با مقایسه کیفیت آن با کیا از دهه 1990 بسیار دشوار بود.

در آن زمان مونرو گفت که نمی‌تواند تصور کند چگونه این کار را تولید کرده است و ایلان ماسک در مصاحبه گفت: من فکر کردم انتقاد شما دقیق است.

این مصاحبه یکی از برجسته‌ترین مصاحبه‌های ماسک پس از زمانی طولانی است و او و مونرو در بسیاری از موضوعات تسلا مانند صندلی‌های سفارشی شرکت، نحوه تلاش برای جلوگیری از مشکلات کیفیت مشابه با مدل Y و راهنمای رباتیک و مسائل دیگری با یکدیگر گفتگو کردند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کورس ثروت میان ایلان ماسک و جف بزوس داغ تر شد

نقص فنی در صفحه نمایشگر، علت فراخوان 36 هزار دستگاه تسلا در چین

برقی سازی به سبک بایدن / کل ناوگان فدرال آمریکا با خودروهای برقی تعویض می شود

تسلا در رتبه اول با ارزش ترین خودروساز دنیا

چه سرنوشتی برای 10 وعده بزرگ ایلان ماسک در سال 2020 رقم خورد؟

سهام تسلا از فیسبوک هم جلو زد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی