پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو هیوندای

واقعی سازی فیلم ترنسفورمرز به دست هیوندای

شرکت هیوندای در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال توسعه یک خودرو بوده که با توجه به نیازها در عرصه حمل و نقل و لجستیک تغییر شکل دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احتمالا فیلم ترنسفورمرز را دیده اید. فیلمی که روبات ها به ماشین و سایر اشیای متحرک تبدیل می شوند. حالا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹

شرکت هیوندای در بیانیه ای اعلام کرد که به دنبال توسعه یک خودرو بوده که با توجه به نیازها در عرصه حمل و نقل و لجستیک تغییر شکل دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احتمالا فیلم ترنسفورمرز را دیده اید. فیلمی که روبات ها به ماشین و سایر اشیای متحرک تبدیل می شوند.

حالا خودروسازی هیوندای با صدور بیانیه ای اعلام کرد به دنبال توسعه یک خودرو است که با توجه به نیازها در عرصه حمل و نقل و لجستیک تغییر شکل دهد.

این نسل از خودروها تایگر نام خواهند داشت و طراحی آن به گونه ای خواهد بود که خودرو بدون نیاز به راننده و با الگوهای هوش مصنوعی قادر به فعالیت در شرایط مختلف باشد.

این پروژه توسط دفتر هیوندای در کالیفرنیا و دو شرکت فناوری آمریکایی انجام می شود. یکی از اهداف این پروژه رسیدن به خودرویی است که در شرایط اضطراری نظیر زلزله امکان توزیع اقلام را فراهم کند. با فراهم شدن قابلیت تبدیل به یک ربات متحرک این خودرو خواهد توانست از موانع هم عبور کند.

تنها هیوندای نیست که به دنبال توسعه خودروهای آینده است. شرکت استارشیپ تاکنون توانسته است خودروهای روباتیک با ابعاد کوچک تولید کند که تا حد زیادی توانایی تشخیص مسیر و هدایت به صورت خودران را دارند.

شرکت لیلیوم هم با تلفیق فناوری های خودرو و هواپیماهای نظامی به دنبال ساخت تاکسی های پرنده با قابلیت نشست و برخواست به صورت عمودپروازی بدون نیاز به باند بلند است.

پیش از این هیوندای قرار بود در پروژه ساخت خودروی برقی اپل مشارکت کند که کمی پس از آن از این همکاری انصراف داد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مقایسه سدان های دست دوم هم قیمت/ از میان کیا سراتو ، مزدا3 ، رنو مگان و هیوندای آوانته کدام یک را انتخاب کنیم؟

رقابت برای بقا/ سایه کرونا بر سر صنعت خودرو جهان

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

باشگاه ریزه ها ! / بهترین پیشرانه های زیر 1000 سی سی در جهان کدامند ؟

اختلاف سلیقه/ مقایسه کیا سورنتو و هیوندای سانتافه در بازار خودروهای دست دوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی