پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

امکان حضور بیشتر فروشندگان در بازار خودرو

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، چند روزی است که قیمت ارز تغییر خاصی نداشته است و امکان اینکه فروشندگان بیشتری به بازار بیایند وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو بعد از نوسانات قیمت ارز نوسانات جزیی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، چند روزی است که قیمت ارز تغییر خاصی نداشته است و امکان اینکه فروشندگان بیشتری به بازار بیایند وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاهداران خودرو در مورد وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: بازار خودرو بعد از نوسانات قیمت ارز نوسانات جزیی داشت که از روز گذشته آرام‌تر شده است. کاهش قیمتی که از 1 بهمن ماه با ریزش قیمت ارز به کانال 23 هزار تومان اتفاق افتاده بود دوباره به قیمت قبل خود بازگشت و در این مدت حدود 5 درصد افزایش یافت.

وی افزود: چند روزی است که قیمت ارز تغییر خاصی نداشته است و امکان اینکه فروشندگان بیشتری به بازار بیایند وجود دارد.

موتمنی با اشاره به نرخ روز خودرو اشاره کرد: پراید 108 تا 109 میلیون تومان، تیبا صندوقدار 114 تا 115 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 2 حدود 195 تا 197 میلیون تومان، پژو 405 حدود 186 تا 187 میلیون تومان، سمند 186 تا 188 میلیون تومان، هایما مونتاژی 690 میلیون تومان، جک s5 حدود 635 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند البته این قیمت‌ها حدودی است. در هر صورت فروشنده در بازار وجود دارد و خریدار می‌تواند زمان بگذارند تا با قیمت پایین‌تری خودرو تهیه کند.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران با تاکید بر لزوم توجه به خرید یا فروش از طریق مبادی رسمی گفت: خریداران سعی کنند از جایی خرید کنند که معتبر و شناسنامه‌دار است. هیچ ارزانی و هیچ گرانی بی‌علت نیست. هم خریدار و هم فروشنده باید توجه داشته باشند که خرید یا فروش خود را از فروشگاه‌هایی که شناسنامه‌دار و پروانه‌دار هستند انجام دهند که اگر مشکلی وجود آمد، صاحب پروانه بتواند آن را حل و فصل کند. متاسفانه این روزها در جاهایی معامله می‌شود که برای خریدار و فروشنده مشکل ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

کاهش قیمت خودرو ها در بازار ادامه دارد

جدیدترین قیمت خودرو در بازار امروز/ پژو 207 اتوماتیک، 400 میلیون تومان ناقابل!

چرا خودروسازان همچنان متضرر می شوند؟/ قیمت گذاری دستوری، عامل ضرر خودروسازان

تصویب طرح عرضه خودرو در بورس کالا در کمیسیون صنایع مجلس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی