پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315

ام وی ام 315 هاچ بک محبوب مدیران خودرو با تجهیزات جدید

ام وی ام 315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است که نزدیک به 1 دهه بوده که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ام وی ام 315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است که نزدیک به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

ام وی ام 315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است که نزدیک به 1 دهه بوده که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ام وی ام 315 محصول پر طرفدار شرکت مدیران خودرو است که نزدیک به 1 دهه بوده که این هاچ بک زیبا در بازار ایران حضور دارد و توانسته است مورد توجه قرار گیرد .

اما اخیرا مدل جدید این خودرو تحت عنوان پلاس وارد بازار شده که دارای آپشن های به روز بوده که می تواند مورد توجه قرار گیرد.

315 پلاس چه آپشن هایی دارد ؟

در بخش فنی مهمترین آپشن اضافه شده را می توان گیربکس 4 سرعته اتوماتیک نامید که می تواند راحتی در رانندگی را در بر داشته باشد و این روزها با توجه به ترافیک سنگین در بسیاری از شهرهای بزرگ و با توجه به اینکه خودرو 315 به عنوان یک خودرو شهری مورد استفاده قرار می گیرد میتواند مورد توجه مشتریان واقع شود.

در بخش ایمنی این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) بوده که میتواند به لحاظ ایمنی و پایداری خودرو مورد توجه قرار بگیرد.

در بخش رفاهی نیز سان روف برقی و فرمان برقی به این خودرو اضافه شده که سیستم فرمان برقی سهولت بسیار را در کاربرد و رانندگی با این خودرو دارد.

از سوی دیگر سیستم GPS در این خودرو مسیر یابی در شهرهای بزرگ را راحت می کند و چراغ اتومات نیز به صورت خودکار در تاریکی روشن می شود.

315 پلاس چه تغییرات ظاهری دارد ؟

در نمای ظاهر طرح جلوپنجره ، سپر جلو و عقب ، چراغ جلو تغییراتی را به خود دیده که باعث زیبایی و به روزتر شدن آن شده و بخش داخلی آن کاملا تغییر پیدا کرده و مشابه مدل جذاب ایکس 22 از داشبورد و پوشش دو رنگ جذاب سود می برد که حس و حال اسپورت تری را به کابین خودرو داده است .

شرایط فروش

از سوی دیگر شرکت مدیران خودرو شرایط فروش ویژه ایی را برای این خودرو در نظر گرفته که حداقل با پیش پرداخت 40 درصد از قیمت خودرو که میتواند منعطف باشد و مابقی مبلغ متناسب با پیش پرداخت که اکثر 60 درصد میتواند وام باشد در بازه زمانی 1 تا 5 سال پرداخت گردد که ازاین لحاظ نیز شرایط کاملا خاص و ویژه است.

انتهای پیام/

تعریفی متفاوت از فروش و خدمات پس از فروش خودرو/ آشنایی با نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)

آریزو 6 ، سدان با شخصیت

مدیران خودرو حامی 22 دومین لیگ رنکینگ کشوری اسنوکر

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

پنجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی