پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو لندتراک (4)

لندترک پژو برای ورود به بازار خاورمیانه آماده می شود

سال گذشته از پیکاپ لندترک خود رونمایی کرد، خودرویی که قرار است تا طبق برنامه این کمپانی در بازار خاورمیانه و آفریقا عرضه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پژو سال گذشته پیکاپ خود به نام لندترک را معرفی کرد و حالا قصد دارد تا این خودرو را به بازارهای خاورمیانه و آفریقا عرضه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

سال گذشته از پیکاپ لندترک خود رونمایی کرد، خودرویی که قرار است تا طبق برنامه این کمپانی در بازار خاورمیانه و آفریقا عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پژو سال گذشته پیکاپ خود به نام لندترک را معرفی کرد و حالا قصد دارد تا این خودرو را به بازارهای خاورمیانه و آفریقا عرضه کند.

این پیکاپ در سه مدل بدنه تک‌کابین، دو‌کابین و کابین بدون فضای بار (Chassis Cab) عرضه می شود که شامل تجهیزاتی مانند رول‌بار کرومی، کفپوش‌های ضد‌ضربه، رکاب‌های متحرک، محافظ حرارت بدنه و … است.

کابین لندترک

طراحی فضای داخلی لندترک مدرن بوده به این ترتیب که در مرکز داشبورد این خودرو یک صفحه نمایش 10 اینچی که از مدل 508 الهام گرفته جلوه می کند.

لازم به ذکر است که این سیستم از امکاناتی مانند بلوتوث، Apple CarPlay و Android Auto نیز پشتیبانی می‌کند.

چهار دوربین خارجی برای پژو لندترک در نظر گرفته شده؛ کنترل فرود در تپه‌ها، کنترل چرخش یدک‌کش، هشدار خروج از خط‌ها و سایر تجهیزات ایمنی، از دیگر امکانات پژو لندترک هستند.

در قسمت پیشرانه، مشتریان دو حق انتخاب دارند؛ یک پیشرانه 1.9 لیتری دیزلی با قدرت 148 اسب‌بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر، و یا پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 207 اسب‌بخار و گشتاور 320 نیوتن‌متر که قدرت تولیدی هر دو پیشرانه به کمک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی Getrag به چرخ‌ها منتقل می‌شوند.

پژو لندتراک (6)

البته برای پیشرانه بنزینی، یک جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک به همراه سه حالت رانندگی دستی، اسپورت و اکو نیز در دسترس است. نسخه استاندارد دیفرانسیل عقب است اما سیستم چهارچرخ محرک با حالت‌های 4L و 4H نیز موجود است.

فاصله پژو لندترک از زمین در نسخه‌های مختلف، متفاوت است. حداکثر فاصله 235 میلی‌متر و زاویه‌های حمله و فرار به ترتیب 29.3 و 27.2 درجه هستند. پیکاپ پژو می‌تواند حداکثر تا وزن 1 تن را حمل کند و تا 3.5 تن را یدک بکشد.

برای بهبود شرایط فروش، فاصله بین سرویس‌های دوره‌ای تا 10 هزار کیلومتر افزایش یافته است. علاو‌براین پژو ضمانت 3 ساله (100 هزار کیلومتر) برای لندترک در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ منبع: باما

ماشین اولی ها! / بهترین گزینه‌ها برای خرید نخستین خودرو ایرانی

پژو 308 معرفی شد

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

معرفی پژو 508 نسخه PSE

نسخه جدید 3008 وارد میدان شد

آشنایی با پژو 2008 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی