پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

50 درصد خودروهای کشور از ایران خودرو است/ محصولات ایران خودرو ایمنی خوبی دارند

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: ۵۰ درصد خودرو‌های کشور از ایران خودرو است و این گروه باید به پلیس کمک کند، باید در ارتقا ایمنی تلاش شود، ایمنی بسیار در صنعت خودرو اهمیت دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از مرکز تماس ایران خودرو گفت: […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: ۵۰ درصد خودرو‌های کشور از ایران خودرو است و این گروه باید به پلیس کمک کند، باید در ارتقا ایمنی تلاش شود، ایمنی بسیار در صنعت خودرو اهمیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در بازدید از مرکز تماس ایران خودرو گفت: کارهای خوبی در ایران خودرو انجام شده است.

وی بیان کرد: در شرایط سخت کشور و تحریم و مشکلات در صنعت، رو پا نگه داشتن کارخانه‌ای که بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و تحویل به موقع معوقات و به فکر مشتریان بودن، بسیار ارزشمند است.

سردار هادیانفر افزود: نباید اجازه دهیم دغدغه‌ای در مسیر تولید ملی وجود داشته باشد، تا امروز هر کمکی که می توانستیم به شرکت‌های داخلی انجام دادیم از این به بعد هم انجام خواهیم داد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در شرایط فعلی ۳۵ میلیون وسیله نقلیه داریم که ۳۰ درصد آن‌ها در سن فرسودگی هستند و ۲۳۶ هزار کیلومتر طول راه‌های کشور است،دغدغه جدی ما ایمنی خودرو است.

وی بیان کرد: ما نگاهمان به ایمنی خودرو است، آنچه بر اساس قانون تکلیف شده، کاهش تصادفات است، در شرایط کرونا ۱.۲ دهم تصادف در کشور از ابتدای سال داشتیم و ۱۷ هزار نفر در سال کشته و ۱۳ هزار نفر مجروح می‌شوند.

هادیانفر افزود: محصولات ایران خودرو ایمنی خوبی دارند و کیفیت خودروها ارتقا پیدا کرده است. تقریبا ۴۷.۷ دهم درصد از محصولات ایران خودرو در جاده‌ها تردد دارند که سهم تصادفات آن ۲۲ درصد است.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اهمیت سن فرسودگی خودرها، گفت: با توجه به اینکه تصادفات جاده‌ای به خودرو‌های فرسوده هم مربوط می‌شود، باید به این موضوع توجه کرد، واردات به خوبی انجام نشده و موافق واردات هم نیستیم، اما همین موضوع باعث شده استفاده از خودرو‌های فرسوده بیشتر شود.

وی بیان کرد: ۵۰ درصد خودرو‌های کشور از ایران خودرو است و این گروه باید به پلیس کمک کند، باید در ارتقا ایمنی تلاش شود، ایمنی بسیار در صنعت خودرو اهمیت دارد، اساسا پراید ناایمن است، ضعف زیادی در ایمنی دارد و درخواست کردیم از رده خارج شود.

هادیانفر افزود: از هر ۱۰ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو ۳ تا ۶ دهم‌درصد فوتی دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: باید خودرو کاملا ایرانی تولید کنیم و باعث افتخار ما شود، تحریم اثر گذار بود چرا که وابستگی داشتیم، باید وابستگی را کم کنیم.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ستاره پنجم در انتظار «تارا»

عرضه شش محصول ایران ‌خودرو در سیزدهمین فروش فوق‌العاده

در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید

ایساکو یک بار دیگر اول شد

تولید انبوه تعدادی از قطعات و مجموعه های «تارا»

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی