پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمیکو (1)

خطوط تولید آمیکو توسعه خواهد یافت/ کنترل کیفیت تولید در آمیکو بر اساس استانداردهای جهانی است

به گفته مدیر کارخانه ارس خودرو دیزل (آمیکو) کارخانه آمیکو دارای دو خط مجزا برای تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین است که در آینده با ارتقاء قابلیت های اتوماسیون تولید، افزایش ظرفیت خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو یوسف اسماعیل زاده مدیر کارخانه ارس خودرو دیزل ( آمیکو) اظهار کرد: کارخانه آمیکو […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

به گفته مدیر کارخانه ارس خودرو دیزل (آمیکو) کارخانه آمیکو دارای دو خط مجزا برای تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین است که در آینده با ارتقاء قابلیت های اتوماسیون تولید، افزایش ظرفیت خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

یوسف اسماعیل زاده مدیر کارخانه ارس خودرو دیزل ( آمیکو) اظهار کرد: کارخانه آمیکو دارای دو خط مجزا برای تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین است که در آینده با ارتقاء قابلیت های اتوماسیون تولید، افزایش ظرفیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: فرآیند های تولید در آمیکو در حال حاضر با شرایط خوبی کنترل و مدیریت می شود که در آینده با افزوده شدن ماشین آلات و ابزارهای دقیق به خصوص در بخش مونتاژ و اتصالات می تواند محصولات جدید را روی خط برد.

مدیرعامل کارخانه ارس خودرو دیزل ( آمیکو) ضمن اشاره به قدمت 23 ساله آمیکو در تولید خودروهای تجاری گفت: در حال امکان سنجی در بخش توسعه خطوط و روباتیک سازی اتوماسیون تولید هستیم و بسیاری از تجهزات مورد نیاز نیز تهیه شده است که بر اساس استانداردهای روز جهانی هستند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: در این کارخانه 8 ایستگاه مختلف وجود دارد که جیک و فیکسچرهای مورد نیاز برای ارتقاء سطح تولید خریداری شده اند.

مدیرعامل کارخانه آمیکو افزود: در بسیاری از بخش های تولید امروز آمیکو به کیفیتی دست یافته است که از نمونه های خارجی که تا به حال توسط این شرکت وارد کشور شده اند با کیفیت تر است. به طور مثال جوشکاری که در بخش شاسی توسط نیروهای آموزش دیده آمیکو انجام می شود، سطحی بالاتر ازنمونه های خارجی دارد.

وی افزود: در حال حاضر 50 درصد از کل خط تولید آمیکو با فرآیندهای اتوماتیک فعالیت می کند که در آینده افزایش خواهد یافت. در شرایط فعلی با توجه به نیاز بازار آمیکو آسنا محصول اصلی تولیدی در کارخانه است که در 8 ایستگاه در بخش بدنه و با ظرفیت 20 دستگاه ( هر شیفت کاری) در روز تولید می شود که به راحتی تا 50 دستگاه در روز نیز قابلیت افزایش ظرفیت را داریم.

اسماعیل زاده در پایان گفت: خطوط تولید ما توان تولید 10 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین را نیز در روز دارد. اما مهمترین شاخص برای گروه صنعتی آمیکو کیفیت در تولید است. زیرا استاد تقی تقی زاده اصل بنیانگذار این گروه صنعتی این موضوع را اصلی اساسی می دانستند.

انتهای پیام/

آغاز فروش ویژه آمیکوآسنا (طرح پیشواز بهار)

آمیکوبه وعده خود وفا کرد/ پروژه مسکونی آتام افتتاح شد

کامیونت جدید و آسنا توربو اتوماتیک به خانواده محصولات آمیکواضافه می شوند

تئوری شایسته سالاری در انتخاب مدیران صنعت خودرو

شرایط فروش پیکاپ آسنا اعلام شد

شهرام فداکار به عنوان مدیرعامل آمیکو منصوب شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی