پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

علت حرکت کند قطارهای مترو تهران در روزهای گذشته چه بود؟

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: حرکت قطارها در زمان بروز اختلال در مترو مقداری کند می‌شود و این امر طبیعی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: تردد قطار‌ها تابع مولفه‌های مختلفی است، خود قطار، برق قطار و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: حرکت قطارها در زمان بروز اختلال در مترو مقداری کند می‌شود و این امر طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: تردد قطار‌ها تابع مولفه‌های مختلفی است، خود قطار، برق قطار و سیستم‌های امنیت و ایمنی قطار از جمله این مولفه‌ها هستند که امنیت تردد قطارها را تأمین می‌کنند که به اصطلاح سیستم‌های سیگنالی گفته می‌شود.

وی ادامه داد: هر کدام از این سیستم‌ها دچار اختلال شود، به خاطر تأمین امنیت قطار و پیشگیری از بروز سانحه حرکت‌ها مقداری کند می‌شود و این طبیعی است و ما سعی می‌کنیم کمترین اختلال در خطوط را داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: بعضی مواقع این اتفاق رخ می‌دهد، مثلا طی روزهای گذشته یکی از تجهیزات ما در شبکه سیگنالینگ در خط 2 آسیب دیده بود که تا زمان رفع خرابی مقداری حرکت‌ها دچار اختلال شد، این بحث به ندرت اتفاق می‌افتد، اما وجود دارد.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است

اورهال قطارهای مترو سالانه حداقل 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

افزایش 10 درصدی مسافران مترو در پی لغو طرح ترافیک

لغو طرح ترافیک تاثیری در کاهش مسافران حمل و نقل عمومی نداشته است

زمان بهره برداری از ایستگاه های مترو کاهش می یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی