پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز آغاز شد

طبق اعلام شرکت راه آهن فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز (25 اسفند تا 15 فروردین 1400) از امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه آغاز شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این بلیت‌ها در همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس آغاز خواهد شد و فروش اینترنتی بلیت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۹

طبق اعلام شرکت راه آهن فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز (25 اسفند تا 15 فروردین 1400) از امروز سه شنبه پنجم اسفند ماه آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این بلیت‌ها در همه مسیر‌ها به غیر از مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس آغاز خواهد شد و فروش اینترنتی بلیت قطار برای ایام نوروز در این تاریخ برای همه مسیر‌های منتهی به مشهد به غیر از تهران – مشهد و بالعکس از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود.

همچنین بلیت قطار‌های مسیر تهران – مشهد و بالعکس و همچنین مسیر‌های تهران – طبس، تهران – خواف، تهران – سمنان و بالعکس از ساعت 17 روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

فروش بلیت نوروزی قطار از طریق مراکز فروش و آژانس‌ها هم از روز چهارشنبه شش اسفند برای همه مسیر‌ها انجام می‌شود.

تاریخ فروش نوروزی بلیت قطار برای حرکت از 25 اسفند تا 15 فروردین سال 1400 خواهد بود.

پیش از این مدیرعامل راه آهن با اشاره به الزامی بودن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در فروش بلیت قطار‌ها و سفر‌های نوروزی گفته بود: طبق این مصوبات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برای هر کوپه چهار نفره حداکثر دو بلیت و برای کوپه‌های شش نفره حداکثر سه بلیت بر اساس کد ملی افراد فروخته خواهد شد و بر اساس مصوبه کمیته حمل و نقل این ستاد، از فروش بلیت به افرادی که بر اساس سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرونا مبتلا شده و گواهی سلامت نداشته باشند جلوگیری خواهد شد و حتی در صورت در دست داشتن بلیت، از سفر افراد مبتلا به کرونا جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

محدودیت های کرونایی اسفندماه به کجا رسید؟

مزایده‌های ایران خودرو، اینترنتی شد

پیامک‌های جریمه رانندگان در پمپ بنزین ‌ها جعلی است

جایزه طراحی خودرو سال به لوتوس اوایا رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی