پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز معاینه فنی

برخی از مراکز معاینه فنی روز جمعه نیز فعال است

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران بیان کرد: با توجه به افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی، برخی از این مراکز روزهای جمعه نیز فعال هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره تمهیدات این ستاد در ماه پایانی سال اظهار کرد: در حال حاضر […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران بیان کرد: با توجه به افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی، برخی از این مراکز روزهای جمعه نیز فعال هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره تمهیدات این ستاد در ماه پایانی سال اظهار کرد: در حال حاضر روزانه 6500 راننده خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه کرده و وضعیت مراجعات و توزیع آن در شرایط عادی قرار دارد.

وی افزود: به شهروندان توصیه می شود با توجه به اینکه خودروهای تولید داخل سال 95 از سال آینده مشمول معاینه فنی خواهند شد هر چه سریع تر جهت اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام و مراجعه به مراکز را به انتهای امسال و یا ابتدای سال آینده موکول نکنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در روز پنج شنبه 7 اسفند جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مراکز معاینه فنی بیهقی،الغدیر،خاوران،امام رضا(ع)،بعثت، فدائیان اسلام و واحدهای سیار واقع در هنگام،جیحون، ورداورد،کلاهدوز از ساعت 7:30 تا 14 و مراکز آبشناسان و شهدای زمان اباد از 7:30 تا 17 فعال خواهند بود.

مقدم گفت: شهروندان جهت اطلاع از آخرین وضعیت کاری مراکز،قبل از مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه نمایند.ضمنا در مدت زمان اداری می توانند در صورت هرگونه سئوال با سامانه پاسخگو 96006000 تماس بگیرند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز معاینه فنی گفت: شهروندان می توانند جهت مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با تعیین وقت قبلی به مرکزمورد نظر مراجعه کنند.این سامانه در حال حاضر از طریق سامانه تهران من و سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در دسترس است.

وی بیان داشت: جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان مرکز معاینه فنی نیایش از سه هفته گذشته در روزهای جمعه از ساعت 7:30 تا14 فعال است و مراجعه کنندگان می توانند تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی در روز جمعه به این مرکز مراجعه کنند.تاکید می شود این مرکز در روز جمعه پذیرش حضوری نداشته و مراجعه تنها از طریق نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است.

مقدم گفت:علاوه بر این مرکز تعدادی از مراکز نظیر بیهقی و آبشناسان در روزهای جمعه فعال است که شهروندان می توانند جهت آگاهی از آخرین وضعیت فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

اکثر خودروهای تولید داخل استانداردهای 58 گانه محیط زیست را رعایت نمی کنند

مراجعه یک میلیون و 237 هزار دستگاه خودرو به مراکزمعاینه فنی

ساعت کاری مراکزمعاینه فنی افزایش یافت/ رعایت پروتکل های بهداشتی درمراکزالزامی است

نرخ جدید مراکزمعاینه فنی چقدر شد؟

روزانه 6 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه می کند

وزارت کشور وظیفه تعطیل کردن مراکزمعاینه فنی را دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی