پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد

ورود به استان های شمالی و 8 شهر دیگر ممنوع شد

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ورود به استان های شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در جاده‌ها روان و بدون مشکل است. وی ادامه داد: در مبادی ورودی به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۹

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ورود به استان های شمالی و ۸ شهر دیگر ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در جاده‌ها روان و بدون مشکل است.

وی ادامه داد: در مبادی ورودی به شهر تهران بار ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی شکل گرفته است.

رییس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اشاره کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی با سطح نارنجی مبنی بر بارندگی بصورت برف و باران و وزش باد و افت شدید دما که از امروز تا جمعه اکثر استانهای کشور را در بر می گیرد لازم است رانندگان قبل از سفر از آخرین وضعیت جوی راهها اطلاع حاصل کنند و از سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ در این فصل در هنگام سفر الزامی است، تصریح کرد: تیمهای پلیس راه با آمادگی کامل در سطح جاده ها حضور دارند و تمامی پیش بینی های لازم برای تردد ایمن و بدون مشکل خودروها در جاده های کشور صورت گرفته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن شهرهای استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای بومی از شهرهای استان خوزستان ممنوع اعلام شده است همچنین ورود خودروهای شخصی به استانهای شمالی با وضعیت زرد و شهرهای مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

به گفته وی محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت 21 تا 3 بامداد کماکان در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

اعمال ممنوعیت تردد در ایام نوروز موجب افت مصرف بنزین می شود

تداوم ممنوعیت تردد بین شهری

بیشترین تخلفات ‌رانندگی در ساعات منتهی به محدودیت‌ های کرونایی

جزئیات ممنوعیت تردد شبانه خودروهای سنگین اعلام شد

امکان تردد بین استانی در وضعیت نارنجی با خودرو شخصی وجود دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی