پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو 5  توربو ، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو آریزو ۵ را با موتورتوربو عرضه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتورتوربو که در لوکس ترین خودرو خود یعنی تیگو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۹

بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو آریزو ۵ را با موتورتوربو عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیش از 3 سال پیش در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتورتوربو که در لوکس ترین خودرو خود یعنی تیگو 7 نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و طرفدارانسرعت و هیجان را به دست آورد .

این نکته را هم باید در نظر داشت که آریزو ۵ هم از طراحی جذاب و پویایی نیز برخوردار است و می تواند دل اقشارنوگرا و  طرفدار مدرنیته را بدست آورد .

شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی، سدانی رادریافت کنید که به لحاظ ابعاد ما بین هیوندای اکسنت و النترا قرار دارد و دارای طراحی قوی و ماندگار است .

یکی از مزیت های آریزو5 اتاق جادار و فضای باربسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر ازخود قابل قیاس است .  

آریزو5 همواره طرفداران خاص خود را داشته و از رضایتمندی بالایی از جانب مالکان بهره مند است.

طبق ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان ، اکثر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کاملدارند.

براساس نظر مشتریان  آریزو5 دارای موتوری با دوام و کم استهلاک  و قوی است و بدنه  و شاسی فولادی آن درتصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می کند.

از سوی دیگر می توان این خودرو را با پیش پرداخت 40 درصد و اقساط تا سقف 5 سال  با مدت زمان تحویل کوتاهمدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول در بازار حساب می شود.

از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان هم در نظرگرفته شده است.  

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی