پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استاندار قزوین

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

به گفته استاندار قزوین، این استان یکی از استان‌های موثر در حوزه تولید خودرو و قطعه سازی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با بیان اینکه امروز کشورمان در حوزه جنگ اقتصادی قرار داریم و ما […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۹

به گفته استاندار قزوین، این استان یکی از استان‌های موثر در حوزه تولید خودرو و قطعه سازی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با بیان اینکه امروز کشورمان در حوزه جنگ اقتصادی قرار داریم و ما افتخار می کنیم در استان قزوین در سنگر جهادی قرار گرفتیم اظهار کرد: اولین شهر صنعتی در استان قزوین افتتاح شد و ۳۵۵۰ واحد صنعتی در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: استان قزوین یکی از استان‌های موثر در حوزه تولید خودرو و قطعه سازی است از این رو از روز اول از همه دوستان حمایت کردیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: یک انسجام بسیار خوبی بین همه نیروها از ائمه جمعه، سپاه و‌ همه مدیران اجرایی برای خدمت فراهم شده است و ما به هیچ بانکی اجازه تصرف واحدهای تولیدی را ندادیم.

وی تاکید کرد: جهش تولید در استان قزوین به جد مورد توجه است و ما در خدمت به تولید هستیم و امروز همه ظرفیت‌های استان در خدمت وزارت صمت است تا کمک کنیم مشکلات حل شود از این رو در استان ابلاغ کردیم هیچ بانکی حق تصرف واحدهای تولیدی را ندارد.

استاندار قزوین اظهار کرد: امروز جنابعالی دستور ساخت گیربکس را صادر کنیم تا ما بتوانیم در حوزه خودروسازی گام‌های جدی برداریم و به اهداف مدنظر امام، رهبری و مردم برسیم و به همه ما توفیق دهد که در سال ۱۴۰۰ از تمامی بحران‌ها عبور کنیم.

انتهای پیام/

رونمایی از خط تولید گیربکس شش سرعته با حضور وزیر صمت

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند

صرفه‌جویی ۶۸۴ میلیون دلاری در یارانه سوخت

هشدار ایران خودرو نسبت به استفاده غیراستاندارد از جافندکی

فرصت سه ماهه ابطال گارانتی خودروها به پنج ماه افزایش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی