پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس کمیسیون صنایع

شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت خودرو بودیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدیدی که از چند شرکت داشتم رویکردها و دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۹

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بازدیدی که از چند شرکت داشتم رویکردها و دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح خط تولید اولین گیربکس شش سرعته طراحی و ساخت داخل با بیان اینکه تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان خلاف قوانین بین‌المللی است اظهار کرد: ما در مجلس با تمام توان در حوزه صنعت وارد عمل شدیم و امیدواریم بحث ساخت تولید خودروهای دیزلی نیز در دستور کار دوستان قرار گیرد.

وی افزود: در بازدیدی که از چند شرکت داشتم رویکردها و دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم از این رو همه ما باید دست به دست بدهیم تا مملکت خود را بسازیم.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما مسیری خوبی را شروع کردیم انشاالله در این مسیر همراهان خوبی برای هم باشیم.

انتهای پیام/

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

رونمایی از خط تولید گیربکس شش سرعته با حضور وزیر صمت

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند

صرفه‌جویی ۶۸۴ میلیون دلاری در یارانه سوخت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی