پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلاک خودرو

32 میلیون پلاک فک شده خودرو به چرخه شماره‌گذاری بازگشت

رییس پلیس راهور بیان کرد: بیش از ۳۲ میلیون پلاکی که یکسال از فک آنها گذشته با حفظ اطلاعات و سوابق قبلی به چرخه شماره‌گذاری بازگشته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور اظهار کرد: باتوجه به بررسی های صورت گرفته در سامانه شماره گذاری و همچنین رو به […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

رییس پلیس راهور بیان کرد: بیش از ۳۲ میلیون پلاکی که یکسال از فک آنها گذشته با حفظ اطلاعات و سوابق قبلی به چرخه شماره‌گذاری بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور اظهار کرد: باتوجه به بررسی های صورت گرفته در سامانه شماره گذاری و همچنین رو به اتمام بودن کد پلاک های برخی استان های کشور، مراکز شماره گذاری با کمبود پلاک مواجه بودند.

وی ادامه داد: تاکنون از 66 میلیون پلاکی که قابل تخصیص بود، 55 میلیون آن واگذار شده که 32 میلیون از آنها پلاکهای فک شده هستند.

رییس پلیس راهور افزود: به عنوان مثال یکی از هموطنان بیش از 500 پلاک بنام خودش در سیستم شماره گذاری پلیس داشت که بیش از یکسال از فک شدن آنها می گذشت و بلااستفاده بودند.

سردار هادیانفر اشاره کرد: در همین راستا پیشنهادی از سوی پلیس به هیات دولت ارسال شد تا پلاکهایی که یکسال از فک شدن آن گذشته باشد با حفظ اطلاعات و سوابق قبلی به چرخه سیستم شماره گذاری برگردند. این پیشنهاد، مورد موافقت هیات دولت قرار گرفت.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان عزیز در مراکز شماره گذاری مراقب کلاهبرداران و افراد سودجو در خصوص باشند زیرا تخصیص اینگونه پلاکها فقط بصورت سیستمی است و عامل انسانی نقشی ندارد.

وی در خصوص نقل و انتقال های وسیله نقلیه بصورت حضوری در روزهای پایانی سال بیان کرد: همه خدمات مربوط به تعویض پلاک در مراکز شماره گذاری فقط از طریق نوبت دهی اینترنتی است و به هیچ عنوان بصورت حضوری و دستی صورت نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

افزایش ساعت کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک

جریمه دو برگی رانندگان خودرو چیست؟

از (الف) تا (ی) پلاک خودرو / هر آنچه می خواهید از انواع پلاک های ملی بدانید

جزئیات تغییر کد پلاک خودرو/ رفع مشکل تردد با دریافت کد پلاک بومی در ۴۵ دقیقه

آغاز نوبت دهی اینترنتی برای شماره گذاری و تعویض پلاک از ابتدای پاییز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی