پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو7.

تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو

خودرو تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های موجود در بازار ایران است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خودرو تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های موجود در بازار ایران است. این […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

خودرو تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های موجود در بازار ایران است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خودرو تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس ترین شاسی بلند های موجود در بازار ایران است.

این خودرو، بیش از 3 سال است که میهمان بازار ایران بوده و در طول این مدت توانسته عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشد.

از نگاه مشتریان، تیگو 7 یک محصول قابل اطمینان و پر طرفدار است و دلایل انتخاب این خودرو و موفقیت آن از دید آنها طراحی زیبا و مدرن آن است که قطعا چشم هر بیننده ایی را خیره می کند.

همچنین موتور توربو پر قدرت با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر شتاب فوق العاده ایی را ایجاد می کند که 0 تا 100 آن در حدود 9 ثانیه است و خیلی از مالکان بنا به گفته ها و تست های انجام شده در شتاب گیری توانسته اند برتری خودروی خود را نسبت به بسیاری از خودروها حتی در سگمنت بالاتر اثبات کنند.

شاسی مستحکم و بدنه قوی نیز از دیگر ملاک های انتخاب تیگو 7 بوده که قطعا حس امنیت را ایجاد می کند و در آزمایش های ایمنی این خودرو توانسته 5 ستاره کامل ایمنی را کسب کند.

اما تیگو 7 از لحاظ آپشن های رفاهی نیز کاملا مالکان خود را راضی کرده و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می کند؛ ایربگ های جانبی-پرده ایی- سیستم های کنترل پایداری الکترونیکی- ضد لغزش-کنترل در سربالایی و پائینی در کنار دوربین 360- سقف پاناروما- اتوهلد- سیستم ترمز پارک برقی و گرمکن صندلی های جلو از جمله آپشن هایی است که توجه مالکان خودرو را در هنگام خرید به خود جلب کرده است.

تیگو7 هم مانند تمام خودروها دارای جنبه های مثبت و منفی است که جا دارد مورد توجه سازنده قرار گیرد، اما با توجه به کلیه نکات و استقبال مناسب از این خودرو، تیگو 7 را خودرویی مناسب دانست که موفق بوده و امروز می تواند با نمونه های وارداتی رقابت کند.

همچنین ایجاد شرایط متنوع فروش نقد و اقساطی توسط شرکت مدیران خودرو برای ان خودرو و تحویل کوتاه مدت آن، این خودرو می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.

تیگو 7 نمونه ایی از تلاش شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات با کیفیت بوده تا راه را برای ورود خودروهای لوکس تر و به روزتر این برند به بازار ایران هموار سازد.

انتهای پیام/

استفاده از پلتفرم پیشرفته T1X در کراس اوور تیگو7

تیگو 7 موفق به کسب رتبه نخست از نظر میزان ارزش نگهداری شد

خودروهای مدیران خودرو از مفهوم تا واقعیت

چرا تیگو 7 مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ویژه اسفند ماه

تمدید طرح خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا 14 اسفند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی