پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

تعهدات معوق سایپا کمتر از 30 هزار دستگاه است

به گفته قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا، تعهدات معوق شرکت سایپا به زیر 30 هزار دستگاه خودرو رسیده و تمام این خودروها تولید شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: 13 اسفند ماه سال گذشته حدود 125 هزار تعهد معوق در گروه سایپا […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

به گفته قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا، تعهدات معوق شرکت سایپا به زیر 30 هزار دستگاه خودرو رسیده و تمام این خودروها تولید شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: 13 اسفند ماه سال گذشته حدود 125 هزار تعهد معوق در گروه سایپا داشتیم که تا هفت ماه بازه تحویل به تاخیر افتاده بود و امروز این رقم به زیر 30 هزار تعهد معوق با دامنه تاخیر 45 روز رسیده است.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 75 درصد تعهدات معوق کاهش یافته است، تصریح کرد: تمام 30 هزار دستگاه تعهد معوق سایپا تولید و در پارکینگ موجود است.

باقری ادامه داد: ما در حال حاضر با پدیده ای به نام خودروهای ناقص مواجه هستیم بطوریکه یک خودرو از حدود سه هزار و 500 قطعه و مجموعه تولید می شود و در این 30 هزار خودرو تعهد معوق سه هزار و 498 قطعه و مجموعه آن تهیه شده و شاید در دو قطعه که منشاء خارجی هم دارد با کمبود و نبود قطعه مواجه هستیم.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه هر تعداد خودرو تولید شود تا پایان سال تحویل مشتریان خواهد شد، اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام نوروز نیز همکاران حوزه تکمیل کاری خودروها در شرکت سایپا حضور دارند و نسبت به تحویل خودروهای کامل شده اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که شرکت سایپا تا پایان فروردین ماه سال 1400 تعهدات معوق باقی مانده نداشته باشد.

انتهای پیام/

قرعه‌کشی فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا انجام شد

ارتقاء سطح توليد گروه خودروسازي سايپا بر اساس مطالبات مردمی

امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی سایپا و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

راه اندازی مگاپلتفرم ، نسخه سایپا برای تحول در دوران تحریم

توقف تولید پراید يكي از اقدامات بسيار مناسبي بود كه سايپا انجام داد/ حمايت مجلس از صنعت خودرو

طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی