پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ایکس 22

محصولات مدیران خودرو، دوستدار محیط زیست

شرکت مدیران خودرو از جمله شرکت های دوستدار محیط زیست بوده و این خودروساز با همین شعار فعالیت خود را از دهه ۸۰ آغازکرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این روزها بحث تولید خودروهایی که کمترین میزان آلایندگی را تولید می کنند به عنوان یک ارزش بزرگ و مهم در این صنعت مطرح میشود. […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو از جمله شرکت های دوستدار محیط زیست بوده و این خودروساز با همین شعار فعالیت خود را از دهه ۸۰ آغازکرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این روزها بحث تولید خودروهایی که کمترین میزان آلایندگی را تولید می کنند به عنوان یک ارزش بزرگ و مهم در این صنعت مطرح میشود.

توجه به مبحث آلایندگی خودروها با توجه به وضعیت آلایندگی بحرانی کلان شهرها در سالهای اخیر در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفتهو قطعا خودروسازان در جهت  منافع ملی و ارزش های اجتماعی باید اقدامی موثر را در این راستا انجام دهند .

یکی از شرکت هایی که همواره اساس کار خود را با همین شعار آغاز کرد شرکت مدیران خودرو است.

همه ما اواسط دهه 80 را که شرکت مدیران خودرو فعالیت خود را با عرضه خودروی 110 با شعار کم مصرف ترین خودروی تولید کشورآغاز کرد .

امروز کلیه محصولات این شرکت دارای استاندارد آلایندگی یورو5 بوده و مدلهای جدید که در راه هستند خود را برای کسب استانداردآلایندگی یورو 6 آماده می کنند تا نشان دهند اهمیت به محیط زیست و سلامت ملی به عنوان یک اصل مهم برای این خودروساز شناختهمیشود .

پیشرانه کلیه محصولات مدیران خودرو توسط شرکت مهندسی معروف اتریشی به نام AVL  طراحی شده که خود شرکت بزرگ و صاحبتکنولوزی در زمینه تولید پیشرانه های پاک ، کم مصرف ، پر بازده و دوستدار محیط زیست است .

قطعا تولید خودروهای پاک و کم مصرف در شرایط بحرانی آلودگی می تواند به  سلامت جامعه و اقتصاد کشور کمک کند

به امید آنکه با حمایت های دولتمردان محترم و توسعه امکانات و زیرساختها امکان تولید و عرضه خودروهای برقی نیز هرچه زودتر مهیاشود تا شاهد بهبود و تغییرات  در آلایندگی کلان شهرها و زندگی شاد و سالم تری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی