پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

چطور خودرو ارزان قیمت تولید کنیم؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است لازمه تولید خودرو ارزان قیمت، کاهش هزینه تولید است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند خودروسازان اقدامات مناسبی در راستای تولید محصولات جدید انجام داده‌اند اما این فعالیت‌ها کافی نیست زیرا این شرکت‌ها ظرفیت افزایش تولید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است لازمه تولید خودرو ارزان قیمت، کاهش هزینه تولید است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند خودروسازان اقدامات مناسبی در راستای تولید محصولات جدید انجام داده‌اند اما این فعالیت‌ها کافی نیست زیرا این شرکت‌ها ظرفیت افزایش تولید داشته و انتظار می‌رود با فعال کردن برخی سایت‌ها درصدد کاهش التهاب بازار خودرو برآیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: هم اکنون موتورهای کم مصرفی تولید شده است که خودروسازان باید زمینه تجاری سازی آنها را فراهم کرده و با پلت فرم به روز به بازار عرضه کنند در حالیکه تاکنون اقدام مناسبی در این راستا انجام نگرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کاهش هزینه‌های تولید به منظور تولید خودرو ارزان قیمت را یکی دیگر از الزامات خودروسازان دانست و بیان کرد: حمایت از قطعه‌سازان باید جزو دستورکارهای شرکت‌های خودروسازی قرار گیرد زیرا این تولیدکنندگان قطعه به دلیل عدم دریافت مطالبات خود با چالش‌های بسیاری روبه رو هستند.

وی در پایان گفت: هرچند خودروسازان در شرایط تحریمی و کرونا برای تداوم تولید تلاش بسیاری کرده‌اند اما باید به مواردی مانند افزایش تیراژ تولید و … توجه ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

شاهد دستاوردهای خوبی در صنعت خودرو بودیم

قزوین از استان های موثر در حوزه تولید خودرو کشور است

اکثر خودروهای تولید داخل استانداردهای 58 گانه محیط زیست را رعایت نمی کنند

کاهش قیمت خودرو ها در بازار ادامه دارد

لغو قیمت گذاری دستوری به شرط و شروط واردات!

شمارش معکوس برای رونمایی از محصول جدید سایپا با نام اطلس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی