پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

رفتار صحیح در رانندگی و رعایت قوانین سبب کاهش حجم ترافیک می شود

به گفته سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران، در برخی مواقع مشاهده می‌کنیم کنجکاوی بیش از حد رانندگان پیرامون حوادثی که اتفاق افتاده زیاد است و این موضوع سبب افزایش حجم ترافیک می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران با اشاره به اینکه رفتارهای صحیح در رانندگی از جانب […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

به گفته سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران، در برخی مواقع مشاهده می‌کنیم کنجکاوی بیش از حد رانندگان پیرامون حوادثی که اتفاق افتاده زیاد است و این موضوع سبب افزایش حجم ترافیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران با اشاره به اینکه رفتارهای صحیح در رانندگی از جانب رانندگان و میزان پایبندی آنها به قوانین و مقررات تکمیل کننده اقدامات همکاران بنده در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و تضمین کننده انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است، اظهار کرد کرد: در برخی مواقع مشاهده می‌کنیم کنجکاوی بیش از حد رانندگان پیرامون حوادثی که اتفاق افتاده زیاد است.

وی در این راستا ادامه داد: گاهی در حین تردد و هنگامی که حتی در لاین مخالف تصادفی رخ داده است کنجکاوی بیش از حد برخی از رانندگان باعث ایجاد کندی حرکت و ترافیک‌ سنگینی می‌شود؛ در حالی که هیچ ارتباطی با تصادف رخ داده ندارد.

نامجو تصریح کرد: برخی ‌مواردهم شاهدیم که تصادفی خسارتی است و هیچ نیازی به حفظ صحنه تصادف نیست ولی رانندگان همچنان اصرار به توقف در خطوط حرکتی و خودداری از جابجایی وسیله نقلیه و اصرار بر بازدید پلیس در همان محل را دارند.

این مقام مسئول گفت: در صورتی که در تصادفات خسارتی می‌توانند با مستندسازی توسط گوشی همراه خود و کنار کشیدن وسیله نقلیه به منتهی‌الیه سمت راست و حتی تماس با واحد پرداخت سیار بیمه، راه را برای دیگر خودروها و عبور ایمن آنها باز کنند؛ اگر هم در تصادفات خسارتی صحنه جابجا شد از نظر همکاران بنده صحنه به هم خورده محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/ منبع: فارس

رانندگان پر خطر تهرانی را بشناسید

طرح ترافیکی نوروز 1400 از تاریخ 20 اسفندماه آغاز می شود

پارکینگ های مکانیزه به زودی در 4 منطقه از تهران احداث می شود

انسداد مقطعی جاده چالوس

راه اندازی سامانه عوارض خودرویی خلاف قانون است

چگونگی کاهش مصرف بنزین خودرو

شرکت های بیمه دیه و خسارت نمی دهند، اگر گواهینامه نداشته باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی