پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 (3)

کت و شلوار ایرلندی بر تن اشتوتگراتی شیطون/ تیونینگ پورشه 911

یک شرکت تیونینگ که صورت تخصصی بر روی سفارشی سازی پورشه 911 کار می کند به سراغ یکی از نسخه این خودرو رفته و نقش و نگاری زیبا در این خودرو ایجاد کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت تیونینگ گونتر به طور تخصصی بر روی سفارشی سازی و تیونینگ پورشه 911 فعالیت […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

یک شرکت تیونینگ که صورت تخصصی بر روی سفارشی سازی پورشه 911 کار می کند به سراغ یکی از نسخه این خودرو رفته و نقش و نگاری زیبا در این خودرو ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت تیونینگ گونتر به طور تخصصی بر روی سفارشی سازی و تیونینگ پورشه 911 فعالیت دارد در تازه ترین اقدام خود به سراغ نسخه 993 این خودرو رفته است.

نخستین ویژگی که از این خودرو افراد مجذوب می کند رنگ سبز چشم نوازی است که به آن سبز ایرلندی گفته می شود.

این رنگ سبز منحصربه‌فرد، به خوبی روی برجستگی‌های جدید پورشه 911 فوق نشسته است. به‌ویژه در گلگیرهای بزرگ عقب که انحنایی زیبا به خود گرفته‌اند.

2 خط مشکی روی بدنه هماهنگی جالبی با المان‌های فیبر کربنی درون چراغ‌ها، فریم اگزوز و درپوش محفظه موتور این خودرو پیدا کرده‌اند. در کناره‌ها رینگ‌های حجیم طلایی رنگ‌ نیز کنتراست خوبی با رنگ سبز ایجاد کرده‌اند.

داخل کابین ترکیبی از چرم قهوه‌ای، چرم آلکانتارای ذغالی و البته حجم گسترده‌ای از فیبر کربن دیده می‌شود.

مشتریان قدیمی گونتر می‌دانند که هدف اصلی این تیونر از استفاده گسترده از چرم ضخیم، کاهش صدای اضافی است.

این باعث می‌شود تا تمرکز بر راحتی بیشتر روی رانندگی اسپرت باشد تا عملکرد خاص روی پیست. اشاره زیبای رنگ سبز روی عقربه‌های پشت فرمان، رنگ بیرونی خودرو را یادآور شده‌اند.

در قسمت قوای محرکه شاهد استفاده از یک پیشرانه 4 لیتری شش سیلندر تخت هستیم که توسط شرکت Rothsport ریسینگ بهینه‌سازی شده است. خروجی آن 335 اسب‌بخار با 454 نیوتن‌متر گشتاور است.

از دیگر به‌روزرسانی‌های فنی این خودرو می‌توان به ترمزهای برمبو، سیستم تعلیقی متشکل از قطعات و فنرهای Eisenlohr ریسینگ و JRZ اشاره کرد. دقت این تیونر روی رنگ سبز فنر لول آن نیز مثال‌زدنی است.

گونتر می‌گوید قصد دارد پروژه جدید خود را به 25 دستگاه محدود کند. گونتر سال 2018 در هفته اتومبیل مونتری بدنه کاملاً فیبر کربنی پورشه 911 نسخه 993 را نیز معرفی کرده بود. ولی تا این لحظه هنوز مشخص نیست که شاسی جدید چقدر سبک‌تر از نمونه استاندارد است.

انتهای پیام/ منبع: باما

مقایسه پورشه ماکان توربو پرفرومنس پکیج و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو/ حق نداری معمولی باشی!

سبد محصولات برقی آئودی جذاب تر می شود

سانسور سال های تلخ!/ ترکیب بازار خودروهای وارداتی در سال 1399، ((اگر)) خبری از ممنوعیت واردات نبود

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی