پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی

ورود 20 دستگاه مینی بوس و 20 دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 20 دستگاه مینی‌بوس و 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: زمانی که از 110 دستگاه اتوبوس در ماه گذشته رونمایی کردیم، مقرر شد که 40 […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 20 دستگاه مینی‌بوس و 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: زمانی که از 110 دستگاه اتوبوس در ماه گذشته رونمایی کردیم، مقرر شد که 40 دستگاه دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی (20 دستگاه مینی‌بوس و 20 دستگاه اتوبوس) را تا قبل از پایان سال از کارخانه دریافت کنیم.

وی ادامه داد: فراخوان اتوبوس‌های برقی بر اساس منابع تبصره 15 و با مشارکت بخش خصوصی و عمومی بوده که تقریبا 160 میلیارد تومان از محل بودجه دولت و باقی آن از بخش خصوصی بوده است و برخی امکانات را هم ما در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: بررسی نهایی این موضوع دیروز در کمیسیون مربوطه انجام شد و برنده هم داشتیم و به زودی وارد قرارداد می‌شویم و 50 دستگاه اتوبوس برقی جدید در سال آینده در خط میدان جمهوری و میدان بهارستان راه اندازی می‌شود.

ترفع با اشاره به کمبود وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت و اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر عقب‌مانده بودن تهران، یادآور شد: این عقب‌ماندگی در بخش حمل و نقل عمومی به دلیل عدم حمایت‌ها است، زیرا حمل و نقل عمومی یک وظیفه حاکمیتی است؛ بله عقب‌ماندگی وجود دارد و لازم است در بودجه، منابع مالی مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

ترفع در پایان بیان کرد: درصدد انعقاد قراردادی برای 200 دستگاه اتوبوس هستیم که امیدواریم انجام شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عقاب ها!/ نگاهی به موتورسیکلت ها و خودروهای جنگ تحمیلی

واردات اتوبوس دست دوم، ضربه به تولید است

مرگ یک راننده اتوبوس در پی بی احتیاطی در توقف خودرو

ناوگان عمومی پایتخت تازه نفس می شود

هزار دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل درون شهری تولید و خریداری می‌شود

تحویل اتوبوس های ایران خودرو دیزل به شهرداری تهران و کرمان آغاز شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی