پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

شرایط فروش 2 مرحله ای مدیران ویژه اسفندماه

شرکت مدیران خودرو برای روزهای پایانی سال 1399 شرایط فروش ویژه 2 مرحله ایی را با موعد تحویل 30 روز کاری در نظر گرفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در این شرایط فروش 25 درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت اول منظور می شود و به منظور تسهیل شرایط خرید برای […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

شرکت مدیران خودرو برای روزهای پایانی سال 1399 شرایط فروش ویژه 2 مرحله ایی را با موعد تحویل 30 روز کاری در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در این شرایط فروش 25 درصد از قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت اول منظور می شود و به منظور تسهیل شرایط خرید برای مشتریان عزیز 15 درصد قیمت خودرو نیز به صورت یک چک 1 ماهه از مشتریان دریافت خواهد شد و سقف تسهیلات نیز در این طرح 5 سال است.

از سوی دیگر 2 خودرو آریزو 5 و ام وی ام 315 دارای شرایط فروش ویژه تری هستند که در این شرایط پیش پرداخت اول 20 درصد بوده و به مانند سایر محصولات 15 درصد قیمت خودرو به صورت یک چک 1 ماهه اخذ خواهد شد و سقف تسهیلات نیز تا 5 سال است و موعد تحویل 30 روز کاری خواهد بود.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.mvmco.ir مراجعه کنید علاوه بر این موارد کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو نیز در این ایام و روزهای تعطیل آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر برای مراجعه کنندگان حضوری هستند.

انتهای پیام/

محصولات مدیران خودرو، دوستدار محیط زیست

شرایط فروش محصولات ام وی ام ویژه اسفندماه

تیگو 7 ، سمبل ارتقاء برند مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو ویژه اسفند ماه

تمدید طرح خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو تا 14 اسفند

آریزو 5  توربو ، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی