پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

قیمت ها در بازار خودرو دوباره کاهش یافت

به گفته نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، بازار خودرو دوباره در این هفته با کاهش قیمت مواجه بوده و علت آن نیز نبود تقاضا و رکود بازار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اسد کرمی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که روزهای نزدیک به عید تقاضای خودرو افزایش پیدا […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹

به گفته نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، بازار خودرو دوباره در این هفته با کاهش قیمت مواجه بوده و علت آن نیز نبود تقاضا و رکود بازار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اسد کرمی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اظهار کرد: برخلاف سال‌های گذشته که روزهای نزدیک به عید تقاضای خودرو افزایش پیدا می‌کرد امسال هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود و خریداری نه برای خودروی داخلی و نه برای خودروی خارجی وجود ندارد. حتی نسبت به عید سال گذشته هم تقاضا کمتر شده است.

وی افزود: بازار خودرو دوباره در این هفته با کاهش قیمت مواجه بوده و علت آن نیز نبود تقاضا و رکود بازار است.

کرمی در مورد طرح مطرح شده در مجلس مبنی بر حذف ثبت محضری برای برخی خودروها گفت: ما در اتحادیه پیگیر این هستیم که با قولنامه کد رهگیری به اعضا دهیم تا بتوان خرید و فروش‌ها را رهگیری کرده و دلالی‌ها را کنترل کرد. ثبت محضری کمی دست دلال‌ها را می‌بندد اما حذف ثبت محضری دست دلال‌ها را باز می‌گذارد اما اگر قولنامه‌ها کد رهگیری داشته باشند دلال‌ها نمی‌توانند جایی در این بازار داشته باشند تا بازار خودرو بتواند جای خود را پیدا کند.

نایب رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به نرخ روز خودرو در بازار تصریح کرد: قیمت پراید با 1 میلیون کاهش نسبت به هفته گذشته 107 میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار 124 میلیون تومان، تیبا هاچ بک 130 میلیون تومان، ساینا با 2 میلیون کاهش 138 میلیون تومان، پژو 405 با 5 میلیون کاهش 193 میلیون تومان، پژو 206 تیب 2 با 2 میلیون کاهش 198 میلیون تومان و تیپ 5 با 20 میلیون کاهش 260 میلیون تومان، پژو 206 v8 با 20 میلیون کاهش 243 میلیون تومان، 207 دنده‌ای با 14 میلیون افت 288 میلیون تومان و 207 اتوماتیک با 10 میلیون کاهش 390 میلیون تومان، سمند LX با 12 میلیون افت قیمت 188 میلیون تومان، هایما 720 و جک نیز 720 میلیون تومان است.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

قیمت انواع تیپ های مختلف پراید در بازار

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار

تصویب طرح واردات خودروهای هیبریدی سبب سر و سامان بخشیدن به بازار می شود

رضا شیوا خطاب به رئیس سازمان بورس: ” اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی”

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی