پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید از کروز (1)

توانمندی قطعه سازی کروز در بومی سازی قطعات موجب افتخار و مباهات است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: توانمندی قطعه سازی کروز در تولید و داخلی سازی قطعات خودرو موجب افتخار و مباهات است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران و هیات همراه درحالی از شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: توانمندی قطعه سازی کروز در تولید و داخلی سازی قطعات خودرو موجب افتخار و مباهات است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران و هیات همراه درحالی از شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کردند که این شرکت با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU ، ACU و… به خود کفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

محمدعلی اسفنانی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران درحاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: موجب افتخار و مباهات است که در کشورمان اقدامات بزرگی در داخلی سازی قطعات صورت گرفته که حتی در ذهنمان هم متصور نمی شدیم.

بازدید از کروز (2)

وی افزود: ایران با همت مهندسین، تولید کنندگان، صنعتگران و توانمندی متخصصان دیگر در حوزه های متفاوت ساخته می شود؛ در صنعت خودرو با همت متخصصان در این عرصه نیز شاهد هستیم میزان وابستگی به کشورهای دیگر به صفر نزدیک می شود که جای افتخار دارد.

اسفنانی با تاکید بر اینکه بسیاری از اقدامات انجام شده در شرایطی است که در تحریم های ظالمانه به سر می بریم و حتی اجازه ورود تکنولوژی وجود ندارد، اظهارداشت: امیدواریم موفقیت ها و توانمندی ها افزایش یابد و روزی با افتخار اعلام کنیم که وابستگی به هیچ قطعه، سیستم و تکنولوژی از کشورهای خارجی نداریم.

بازدید از کروز (3)

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران به مشکلات تولید کنندگان و صنعتگران نیز اشاره کرد و گفت: گله مندی هایی از سوی تولید کنندگان بارها مطرح شده که بخشی از آن به بروکراسی ها و بخشی دیگر به قوانین و مقررات دست و پاگیر مرتبط می شود که متولیان امر باید برای رفع موانع تولید بکوشند.

اسفنانی با تاکید بر اینکه در برخی از شرکت ها و کارخانه هایی که بازدید داشتم حتی کمترین انتظار برای دریافت تسهیلات مالی نیز وجود نداشت و با تکیه بر توان خودشان کار می کردند، خاطرنشان کرد: مقررات دست وپاگیر، قوانین خلق الساعه و تصمیمات غیر کارشناسی، بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی را با مشکلات متعددی روبرو کرده است که امیدواریم با رفع این مشکلات و موانع بتوانیم کمک های شایانی به تولید کنندگان و سایر بخش های خصوصی داشته باشیم.

انتهای پیام/

کروز با رشد تولید 35 درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

اشتغال 12 هزار نفری در کروز

از پیشرفت چشمگیر کروز در داخلی سازی قطعات مشعوف شدم

نصب آپشن های 206 در چند ثانیه

قطعه سازی کروز نوید بخش روزهای خوب برای صنعت است

گام جدید سیبا موتور در جهت تعمیق ساخت داخل قطعات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی